Fitness Seller

Wat eet je nu?

Net de inhoud uit een kom havermoutpap doen verdwijnen.

Vanochtend om zeven uur m'n brinta met whey en nu bezig aan boterhammen met kalkoenfilet.

cornflakes
banaan
ananas
milk

:cool:

van 9uur wakker
tot nu toe heb ik al binnen:
4pistoles
proteien shake
melk
appel

Havermout met whey daarbij in chlorella & lijnzaad.
Ziet er ranzig uit (helemaal groen)....maar smaakt goed.
:meal:

Zo nog ff paar ei-eitwitten in de pan & klaar is de ochtend meal.

400 gram koolvis met water om weg te spoelen.

Over een uurtje biefstukkie.

zo meteen chinees als het goed zit

re

havermout 60gr
rozijnen12 gr
whey protein isopure 30gr

150 Gram Fusilli
150 Gram Vis
30 Gram Mayolive => :meal:

Meergranen pannekoeken met stroop

na $%#% maanden dieet. Zelf refeeddagen waren schoon, trok ik het vandaag niet meer en heb net chocolade koekjes, chocolade bars en nu net weer een grote maaltijd rijst, met klein beetje kip en een eitje. **** it. Vanaf nu vrijdag tot en met zondag junk dagen en maandag tot en met donderdag super strict (low carb). Ga zo meteen weer ff wat junk naar binnenwerken. Volgens mij ben ik binnen 1 uur dik 1,5 kilo aan vocht bijgekomen.

-Paardenbiefstuk
-Aardappelen
-Groentenmix (brocolli,wortelen,bloemkool)

kwark met aardbei

na $%#% maanden dieet. Zelf refeeddagen waren schoon, trok ik het vandaag niet meer en heb net chocolade koekjes, chocolade bars en nu net weer een grote maaltijd rijst, met klein beetje kip en een eitje. **** it. Vanaf nu vrijdag tot en met zondag junk dagen en maandag tot en met donderdag super strict (low carb). Ga zo meteen weer ff wat junk naar binnenwerken. Volgens mij ben ik binnen 1 uur dik 1,5 kilo aan vocht bijgekomen.

af en toe gebeurd het eens dat je erg veel zin krijgt in junk food , bij mij is da heel regelmatig zelfs :o

shake

Odyssey Tripel layer protein bar van Premier Nutrition

Chocolate Peanut butter

kwark again

Prots voor de nacht door te komen hé

beter dan uw garnaal kroketten :p

Terug
Naar boven