Fitness Seller

Wat eet je nu?

Niet voor mij, eerder 12 op, 12 af. Zeg maar a la Ramadan, alleen sta ik dan niet op voor de zon opgaat.
Wonderbaarlijk weinig trek en je krijgt zoveel meer gedaan. Plus je kan nog eens culinair uitpakken ipv altijd dat domme gepruts met maaltijdjes van 200kcal.

Net mijn laatste snack op: kop koffie met cacao, 2 blokes (8 gram) Swiss Noir met noten en dan mijn supplementen: 2 caps Purple STAC en 1 cap Fortega plus nog wat omega3s.

Vanavond dus om 10 uur weer eten en mogelijk tussendoor als ik echt trek krijg, 2 perziken tussendoor rond 6 uur. En voor de rest evt wat lurken aan de Liptonice Light . Dat is dan wel het enorme verschil met de Ramadan, dan mag je echt niks eten en zelfs niet eens drinken. Da's pas echt hardcore (dom ook trouwens als het heel heet weer is).

Voor wat is dat goed zo'n dag niet eten?

-Aardappelen
-Spinazie
-Kippeworst(en)
Vlaamse Boerekost:)

een lekkere bak magere yoghurt van 0.5L:)

In de blender:
Halve annanas
1 banaan
1 sinaasappel
150 gram kwark
25 cl melk

Niet voor mij, eerder 12 op, 12 af. Zeg maar a la Ramadan, alleen sta ik dan niet op voor de zon opgaat.
Wonderbaarlijk weinig trek en je krijgt zoveel meer gedaan. Plus je kan nog eens culinair uitpakken ipv altijd dat domme gepruts met maaltijdjes van 200kcal.

Net mijn laatste snack op: kop koffie met cacao, 2 blokes (8 gram) Swiss Noir met noten en dan mijn supplementen: 2 caps Purple STAC en 1 cap Fortega plus nog wat omega3s.

Vanavond dus om 10 uur weer eten en mogelijk tussendoor als ik echt trek krijg, 2 perziken tussendoor rond 6 uur. En voor de rest evt wat lurken aan de Liptonice Light . Dat is dan wel het enorme verschil met de Ramadan, dan mag je echt niks eten en zelfs niet eens drinken. Da's pas echt hardcore (dom ook trouwens als het heel heet weer is).

En waarom doe je dit, als ik vragen mag??

kwakr

Een bak kwark voor het slapen gaan :meal:

Kwark + syntrax protein shake

flink bord met pasta en veel sate!!
;)

hamburger

2 koeien
een veld sla

en 50 kg meel

gvd gij ook al ?

jaja ze staan daar anders toch maar te grazen

0.5 L soya melk
4 volkoren boterhammen / pindakaas

nog een blikje van die walgelijke tonijn :p

niets.. ben mij shake vergeten!!! over een uurtje lekker lunch..maar nu heb ik dus ff honger:headbang:
Is niet erg want ben aan het cutten.. kan het wel hebben

en train je op zo'n dag?????
Ik zou geheid om 12 uur 's middags gestrekt liggen van de honger..
Ikheb nu alleen mijnn ontbijt op en een appel, want ben mijn 2e maaltijd shake vergeten mee te nemen maar ik heb echt enorm honger nu..:mad:

En waarom doe je dit, als ik vragen mag??

Het werkt als een tierelier voor vetverlies en het is nog gezond ook.

Zie bijv : Voeding en Dag eten, dag vasten verlengt het leven

12 uur op , 12 uur af alleen op rustdagen (nu zo-ma-wo-vr) en op trainingsdagen eet ik wel 5-6 maal per dag. Meestal ruim 2x zoveel als op een rustdag. Sinds deze week echter ook opnieuw wat meer volgens het patroon van de rustdag met alleen 1 extra maaltijd voor het trainen, door de training te verschuiven van de ochtend naar het eind van de middag/vooravond.

Voorbeeldje van wat er zo handig aan is. Was een hele tijd terug in Harlingen (NW Friesland). Een hele reis. 's Ochtends om 8 uur gegeten, aangereden en 's avonds om 10 uur opnieuw thuis gegeten. En ertussenin alleen vocht, kauwgom en een appeltje. Super handig om niet dat ellendige gesjouw met eten mee te hoeven maken.

Terug
Naar boven