AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

whey, nutrix en rozijnen, my favorite!!!!

'potje' rijstpap van 500 gr. :meal:

Een peer en nu kruip ik in m'n bedje;

Glas water
Whey shake (choco)
20min.later
Clusters (Nestlé) (voltarwevlokken met noten)
300ml magere melk
Banaan

Glas vers fruitsap
Actimel
200ml magere melk
Honey Pops (Kellog's)
1 zachtgekookt ei

net wakker, ff flink bunkeren, want ik heb honger...het zal zoiets worden:D:
300 gram kwark
50 gram cornflakes met halve liter melk
2 snee geroosterd brood met zalm:)
1 appel en 1 peer

dan hek wel weer genoeg voor de eerste tijd

potje tiramisu
2 banaan
kwark 500 gram
glas water

blikje tonijn

biefstuk met pasta en een beetje ketchup.

Niks, alleen een sv kauwgompje bubble gum (met vit C). Heb een IF-dagje, dus tussen 10 uur 's ochtends en 10 uur vanavond alleen dingen zonder kcals erin. Meestal neem ik dan alleen maar water en kauwgom, soms nog koffie, maar dat valt nooit goed op de nuchtere maag. Kruidenthee of Liptonice Light kan weer wel.

vandaag mijn laatste gelegenheid om te junken. Net uit eten geweest ivm verjaardag en gaan zo koffie/thee met apperitief en taart eten, vanavond nog kaasfondue en dan is het uit met de pret. hihi

Havermout met whey

vandaag mijn laatste gelegenheid om te junken. Net uit eten geweest ivm verjaardag en gaan zo koffie/thee met apperitief en taart eten, vanavond nog kaasfondue en dan is het uit met de pret. hihi

Gelukkige verjaardag :) Laat het je smaken!

Niks, alleen een sv kauwgompje bubble gum (met vit C). Heb een IF-dagje, dus tussen 10 uur 's ochtends en 10 uur vanavond alleen dingen zonder kcals erin. Meestal neem ik dan alleen maar water en kauwgom, soms nog koffie, maar dat valt nooit goed op de nuchtere maag. Kruidenthee of Liptonice Light kan weer wel.

if dagje ??

8boterhammen met tomatenketchup ,200gr kaas, 500 ml melk, wortel ,glas water en 1,5 ei

Slaatje met tonijn, gele paprika en wat italiaanse kruiden en dressing

Laatst bewerkt:
kwark

Terug
Naar boven