MuscleMeat

Wat eet je nu?

Ben&Jerry's ijs :)

Ik had buikpijn dus een goeie reden om ijs te eten :D

2 boterhammen met kipfilet en een sultana...

Eigenlijk zoek ik een betere (bulk) vervanging voor de sultana met minder suikers voor op mijn werk. Suggesties?

De dag begonnen met 80 g havermout, 200 ml melk, wat kaneel en kleine theelepel appelstroop.
Ik neem zo een halve banaan, 15 g whei (vanille) met 50 ml melk en een goede plens water (shake shake shake!). En dan trainen maar!

De dag begonnen met 80 g havermout, 200 ml melk, wat kaneel en kleine theelepel appelstroop.

Eet je dat of drink je dat met zo weinig melk? Ik drink de mijne met 400 ml melk en 75 gr havermout, maar dan is het laatste beetje al bijna niet weg te krijgen soms :D

Eet je dat of drink je dat met zo weinig melk? Ik drink de mijne met 400 ml melk en 75 gr havermout, maar dan is het laatste beetje al bijna niet weg te krijgen soms :D

Ik eet het. Wat ik doe is het de avond van te voren klaarmaken. Bewaar het in een afgedekt kommetje in de koelkast. 's ochtends is dan alle melk opgezogen door de havermout. Dan 2 min in de magnetron op vol vermogen, nog 1 min laten staan en je hebt havermoutpap! Heerlijk! :D

een overheerlijk potje magere verse kaas met aardbei.
is toch zo overheerlijk :)

rijst met kipfilet

Ik geloof dat mijn pa nu een of andere ovenschotel in de oven heeft staan. In elk geval veeeel groenten en wat aardappelen en ik eet er nog garnalen bij.

Ja wat eet je zoal elke keer na een werkdag..
Vanavond zijn het iig gekookte aardappelen, appelmoes met vers stoofvlees, voorafgegaan door nog een overschotje groentesoep.

een appel.

Over een halfuurtje ga ik aan de magere kwark met amandelen :cool:

kauwgom....

net ovenfrites op met gegrilde kip en natuurlijk ketchup erbij.. mmmhh

180gr tonijn met ketchup (Curryketchup is op...) en een kat in de buurt

tonijn en ananas metr kruidenketchup

Een Appel

Nu even niks maar ga zo koken , mie met andijvie en blokjes kipfilet met

chinees sausje. roerbakken. :meal:

Terug
Naar boven