Fitness Seller

Wat eet je nu?

Net een uurtje na de training zit ik het volgende te eten:

1 pakje Unox Good Noodles (kip) en tonijn uit blikje erin gepleurd
Daarna denk ik nog een stuk of 2 bananen.

Zo ga ff snel verder met eten......

een volledige zak Lays sensations thai sweet chili....the shaaaaame the shaaaaame
niet te verdragen :'(

maar wel lekker om weer eens te doen :D

(gemarineerde) Kippenpoot met een blikje Mexicaanse groente.

bammetje met ei + eiwit

ontbijtje: 500ml magere melk 150gr havermout 5 gr bcaa powder 1 lepel lijnzaad olie 1 schep whey 2 eetlepels honig en een banaantje , en nog honger hebben he

100gram rijst 140gram tonijn. zelfde topic als bij een ander forum en is voor mij niet leuk omdat ik altijd rijst met vis eet...

Weer het gewone ontbijt: 2 in kokosvet gebakken eitjes, 100g koolvis en 150 gram Italiaanse roerbakgroenten met plm 5 gram Surinaamse pindakaas. Plus 1 kopje koffie met cacao en 10 ml levertraan.

Zo dadelijk: tartaar met salsa en jonge kapucijners.

Friet met mayonaise en een frikandel...., aja en niet te vergeten een colaLIGHT(zit in de cut).

Esperantisto zei:
Weer het gewone ontbijt: 2 in kokosvet gebakken eitjes, 100g koolvis en 150 gram Italiaanse roerbakgroenten met plm 5 gram Surinaamse pindakaas. Plus 1 kopje koffie met cacao en 10 ml levertraan.

Zo dadelijk: tartaar met salsa en jonge kapucijners.

:D je neemt er wel van he, leuke combinaties

3boterhammetjes met tonijnsla,2 met pindakaas
een banaantje
en 0.5 liter fruitsap

Gebakken aardappelen met gegrilde kip en een groot glas melk.

Net een bakkie rijst/tonijn/amandelen/olijfolie op

4 boterhammen met blikje tonijn.

Ik denk dat ik dit zo eens ga maken:

ingrediënten 4 maiskolven, 1/2 tomaat, 1/2 aubergine, 1/2 komkommer, 1/2 rode ui, 60 ml Italiaanse dressing

voorbereiding Was en hak de tomaat en aubergine. Schil de komkommer en hak in stukjes. Pel en hak de ui. Haal de mais van de kolf.

bereidingswijze Meng in een kom de mais, tomaat, aubergine, komkommer en ui. Schenk er de dressing over en meng door elkaar. Zet de salade minimaal 1 uur in de koelkast.

(met een koude kippenpoot, misschien haal ik het vlees er wel van af en gooi ik het door de salade heen)

en uiteraard een 1-persoonsportie (met mais uit een blikje)

Crackers en snoep :o

En hier is'ie dan:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(en damn lekker !)

wat zit er allemaal in wazzup? ziet er idd wel lekker uit

calibre zei:
wat zit er allemaal in wazzup? ziet er idd wel lekker uit

4 maiskolven, 1/2 tomaat, 1/2 aubergine, 1/2 komkommer, 1/2 rode ui, 60 ml Italiaanse dressing

lijkt me zo op het eerste gezicht :P

ohja, ik eet een mars ijsje :P

Junkdag..

Terug
Naar boven