XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Net terug van nacht stappen, 2 ovenvers sneden volkorenbrood en 300gr kwark

net zo'n ontbijtje terug zoals een paar pagina's terug :)

net voor het bloedprikken 4 boterhammen met magere kaas en 1 ons kipfilet en onder het tosti apparaat drmee:D btje curry ketchup en 300 ml magere melk

Bah had eerst zure melk vast deze morgen, dan maar weggekieperd (MET whey erin :(), dan maar nieuwe shake gemaakt en paar kommen ontbijtgranen gegeten met een nieuw pak melk :D

Een blikje energie-drank (getvr wat een bocht is dat spul toch, maar tja het moest op he en aangezien ik nu post-WO-refeed zit...) en een banaan. Zometeen de andere helft van mijn magere-melk-wei-shake en dan eens kijken wat ik verder aan KH kan scoren vanmiddag.

Wokgerecht met stukkies mager varkensvlees. Welja, ik weet het, is niet echt schoon vlees maar wel hoge BW.

btw Dries, van zure melk wordt je niet ziek. Heb in Afrika van die 'melk' gedronken die ze laten staan uit de koelkast tot het pap wordt. Eerst moest ik kotsen maar nadien leek het net yoghurt :p :cool:

yoghurt is ook gewoon zuur gemaakte melk, maar het ligt hem er aan met welke bacterien dat is gebeurd natuurlijk.. melkklonten zijn nog niet meteen stukjes kwark in je melk.

Hier was het spaghetti met tomatensaus (ui, prei, gehakt, champignons, beetje parmezaanse kaas, en een zilveruitje)

Net blikje tonijn op.

bord spaghetti met kroepoek, yoghurt als toetje:D

Aardappelen, spinazie, gehaktballen en jus. vrouwtje kan wel koken :)

choco hoppers, nep M&Ms van de Lidl

tja, ik moet aankomen :D

kip sandwichje met wat cocktailsaus en MILK.

M&Ms van de Lidl

:thumbd:

It just aint the same :D

200 gr cashew noten

500 gr kwark van de Lidl.. Wat een rotzooi is dat zeg. Heb 5 minuten zitten roeren en nog zitten er dikke klonten in :(

hèhè... leuke thread, hier mijn dagje :

8h00 : kaasomelet (3 eieren), kommetje brinta, 2 kiwi's, paar glazen pompelmoessap, paar glazen melk

10h30 : pot (500gr) magere yoghurt, 4 sneden rozijnebrood met pindakaas

13h00 : koude pastasalade (200gr spirelli, blik tonijn, tomaat, komkommer, radijsjes, light dressing)

15h00 : paar plakken kippewit, kommetje muesli, banaan, 2 sneden rozijnebrood met pindakaas, 2 glazen melk

18h00 : "restjesdag", beetje vanalles dat op moest, hèhè : 2 garnaalkroketten, een goeie 100gr gerookte zalm, 100gr koolvisfilet, gebakken aardappeltjes, broccoli, 2 tomaten, mexicaanse rode bonen, en een Frans dessertje : paar stukskes kaas, mmm

20h30 : 2 bananen, handvol noten, melk

en nu voor het slapengaan ga ik mij nog een flinke milkshake maken zie

derjuist: tonijn + makreel in tomatensaus + erwten en een vleugje olijfolie

jammie, dat was lekker :)

wokgroenten, rijst en kipfilet :D heeeeerlijk

Eieren in sate, peultjes in bami goreng en 2 gepofte aardappels jam :D

Terug
Naar boven