AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

90 gram sardientjes
halve liter melk
1 pannekoek

en 2 stroopwafels, als toetje en laatste snelle suikerbron voor me training van half 4:D

Boterham met kaas en sambal (Mmmm pittig !)

water

gebakken aardappelen met kerstomaatjes, sla en kalkoen snitzel

paaseitjes met knäckebrood

**** blikje tonijn vergeten voor op mn werk. Kan nu niks kanen. GVD, vanavond bij avondeten danmaar 2-4 extra eitjes....

Wat ik nu eet?

water :S

**** blikje tonijn vergeten voor op mn werk. Kan nu niks kanen. GVD, vanavond bij avondeten danmaar 2-4 extra eitjes....

Wat ik nu eet?

water :S

Tip : koop een paar pakken knäckebrood ...doe die in je la op je werk, dat blijft heel lang goed, en kan je vreten voor het geval je je "normale" eten weer eens vergeet
Ook Amino's in je la te hebben is handig.

groetjes,
de knäckebrood man
:p

lol

ja maar ik moet eiwitten, geen knackebrod :D, Misschien een pot whey hier hebben staan ;)

ja maar ik moet eiwitten, geen knackebrod :D, Misschien een pot whey hier hebben staan ;)
daarom schreef ik er bij "Ook Amino's in je la te hebben is handig"
het is evtl niet altijd mogelijk ff een shakie te maken op een kantoor, 3 Amino tabs zijn snel geslikt zonder dat iemand het door heeft :p

en ps. 100 Gram knäcke heeft zelfs 13 gram eiwit

daarom schreef ik er bij "Ook Amino's in je la te hebben is handig"
het is evtl niet altijd mogelijk ff een shakie te maken op een kantoor, 3 Amino tabs zijn snel geslikt zonder dat iemand het door heeft :p

en ps. 100 Gram knäcke heeft zelfs 13 gram eiwit

spul weegt ook niks, moet je ongeveer een emmer van die zooi eten voor je aan 30 gram komt:D

rijst, currysaus met groenten en kippenworst + 1 kaaskroket. Als nagerecht: druiven.

750gr magere kwark (8.9gr e / 100gr)
+
appel
+
zoetstof

Chinees . Dessert : kwark.

bord lasagna en kwark..

Terug
Naar boven