XXL Nutrition

Wat eet je nu?

groot diep bord vol met melk en 12 scheppen brinta :D

Net 1 broodje met kalkoenfilet en runderrookvlees met sla en 1 appel en 300ml melk.

Ga zo me salade maken, met 6 eieren en stukjes kipfilet :D

ga dalijk maar weer eens wat rijst , 150 gram kip en groente maken, daarna trainen!

pasta met spaghetti saus :D

pasta, stukjes kipfilet(klein) en komkommer tomaat dalijk trainen!

6 broodjes kipfilet, toch de koolhydraatjes maar weer opschroeven, kijken wat dat doet voor m'n cut :P

Dus 3 broodjes Riggard

Broodje kip hawaii en halve smos kaas+hesp :meal:

2d1pda1.jpg

:D

Pizza van Casa Di Mama (salami)
400 ml orange juice.

oooe lekker :)

nu 180 gram biefstuk (zo gewogen) en uhm wat rijst en groente, net getraind

Pizza van Casa Di Mama (salami)
400 ml orange juice.

Alhoewel ik pizzas echt de shit vind ben ik niet zo te spreken over die Casa Di Mama pizzas. Te veel deeg en te weinig beleg als je het mij vraagt. Beste supermarktpizzas zijn die van AH Excelent bij de vers-afdeling. Zit nog een zakje olie en verse kruiden bij. Doe er zelf nog wat blauwader-kaas of geitenkaas bij en het is echt de bom. :meal: :p

250 gram magere kwark en handje met cashewnoten..
te laat opgestaan vandaag waardoor ik later ben gaan trainen en me hele schema in de war is geschopt.. naja, beetje combineren/spreiden vandaag dan maar ;)

120 gr tonijn uit blik met gesneden uitjes , heerlijk :D

Bord spaghetti met ragout, doperwten en worteltjes. Paar bekers water en visolie caps.

Tomatensoepje (olijfolie, knoflook, blikje tomatenblokjes, Italiaanse keukenkruiden, theelepel venkelzaadjes, zout, cayenepeper en een klein beetje oude kaas in snippers...) damn wat lekker.

Stukje kip uit de oven

geblancheerd venkelsalade met appel en een balsamico-appel vinaigrette.

Bambix met magere melk

6 sandwiches met kaas.

brintaaa+melk

Terug
Naar boven