MuscleMeat

Wat eet je nu?

Ik heb vandaag al wel veel gegeten. Tussen 3 en half 4 nog noodles op. Maar heb weer honger. RRRRRRRROOOOOOOOOAAAAAAAAAARRRRRRRR

Ik heb vandaag al wel veel gegeten. Tussen 3 en half 4 nog noodles op. Maar heb weer honger. RRRRRRRROOOOOOOOOAAAAAAAAAARRRRRRRR

vreten als een beest ;) die naam doe je eer aan met zo'n gegrommel eronder :P

owja de snack a jacks chocolade vind ik minder lekker ... :P

ot: zometeen gehakt gebakken aardappels en witte bonen in tomatensaus :D

Net een bord rijst met sperziebonen, kipfilet en een glas melk achter de kiezen. Over een half uurtje staat er zuurkoolstamppot op het programma. Zwaar al dat eten! ;)

Nasi Goreng (restje van gisteren)

ha! Ik ook nasi, net gemaakt voor 2 man --> 4 borden nodig :)

400 gram tilapiafilet met venkel en broccoli

Net een bord macaroni op met gebakken eieren en een schaal ijs achteraf.

2 pizza's.

Restje Chinese tomatensoep gebruikt om een heerlijke risotto te maken met een prutje van rode ui, knoflook, prei, champignons en wat baklapjes (kalkoenvlees). Beetje gember, beetje ketjap, beetje sambal bij. damn, wat lekker.

En zonet wat chocoladevla met slagroom

3 dubbele volkoren boterhammen met gouda jong, 1 dubbele bo met pindakaas, een rijstpapje

grrrrrrrrr honger :meal:

250 gram kwark en 20 gr cashewnoten. Alhoewel ik het liefste een compleet brood met een kilo kaas zou opvreten nu.

kom net terug van m'n training... blikje cola voor de snelle suikers en een whey shake voor de eiwitten ;) binnen een halfuurtje nog een kommetje muesli ofzo binnenspelen en voor ik ga slapen nog een bak kwark

Na het trainen: 60gr whey + water

Nu:
500gr magere kwark + appel

100 gram rijstwafels, 200 gram rijstpap en een whey shake

Havermout
Brinta
Whey
Olijfolie
Kaneel
Banaan
Water
Multivit