AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

2 boterhammen
banaan
wheyshake met brinta en 2 eitjes
(daarna beentjes trainen)

wheyshakiiieee.. zo trainen.

Brinta-shake.

over 5 minuutjes 3 boterhammen en 300ml melk

9u45: 2 Berlijnse bollen + 5 eieren (2 hele) + 1 bruine trappist van leffe.

wat zijn berlijnse bollen ?

ontopic : vandaag 4 X 200 Gr. vis, 25 rijst en 200 groente, whey 20gr voor elke maaltijd

1blikje ananas op sap, 1 pannekoek ( per 4 : 60gr whey ,2 eieren, 2eiwitten,300ml water en 140 gram patent bloem ) en 2 rijstwafel met 10% kaas.

tosti
zometeen wat melk denk ik

boterham met kaas en 1 met ham!

Zometeen bord brinta en extra half liter melf:D Daarna over een uurtje trainen

over half uurtje wat brood, tonijn met klein beetje majo, kipfilet, beetje havermout en 500ml melk en een banaantje

100 gram brinta in water
2 bananen
40 gram proteine

750gr lasagna :D:D mmmm

Twee boterhammen met een blikje makreel, een appel en 200 ml Yoki GST met capsule visolie en multitab. Heb gelijk mijn volgende maaltijd al geprepareerd; 100 gram Turks brood met 100 gram kalkoenfilet. Vast onder de gril gelegd, kan ik hem straks koud eten.

Salade van gekookte sperziebonen, paprika, olijven, ijsbergsla en een blik tonijn.

3 dikke amino tabs die meestal in de keel blijven steken, en een appeltje voor de ****ing dorst

Salade van gekookte sperziebonen, paprika, olijven, ijsbergsla en een blik tonijn.

Nog een eitje, ansjovis:rolleyes: erbij en tomaatje en lekkere knoflookachtige vinaigrette en je hebt een heerlijke salade nicoise :D, jum jum

Ik heb vanmiddag gelaten bij zo'n 100 gram gemengde babyleaf/rucola sla met huttenkase en notenpasta. Gekke combi weet het, maar wel erg lekkerrrr :p

Terug
Naar boven