AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

bord spaghetti met een shake

4 ei-eiwitten
4 volkoren boterhammen
0,5 L water

Lekker flink stuk biefstuk net klaar gemaakt :) heeeeerlijk

Melk + brinta

Vandaag is het mijn junkdag... maar eerst een depletietraining gedaan (moest bijna overgeven) :
handje marshmallows
6 rijstwafels en 1 mais-rijstwafel met 100g kruisbessenjam & 1 plakje kruidenboerenkaas
300 gram witte rijst (had bami besteld maar kreeg witte rijst)
400 gram tjap tjoy met kip

Voor de zekerheid maar wat R-ALA en enzympillen erbij ingenomen!
Burp.... heb voorlopig geen honger meer!

Straks denk ik nog wat rijstwafels wegwerken en als toetje een bakje chocomousse. Eventueel leg ik nog een kipfileetje op de grill vanavond. Of ik gris een bakje surimi mee dan wel neem nog zo'n lekkere plak koolvis met wat kaas erop.

ik zit nu op me werk in de smartshop...dus ik vergrijp me zo maar aan een proteine low carb bar metr 30 % korting:(

Pizza bestellen is wel verleidelijk...me zondigdagje..mahja..ben nog aan het cutten...me maag doet alleen KNORRRRRRRRRRRRR

net 6 botterhammetjes met pindakaas op en het nodige aantal water. :D

Bord friet en veeeeel mayo, tomaten ketchup en 3 frikadellen.... en een pak melk.

Ik weet het, ik weet het... :burger: :burger: :burger: :burger:

net 4 broodjes bapao achter me kiezen

volkoren boterhammen
4 ei-eiwitten

Halve bak kwark :lick:

Na de junkpret van gisteren.. (nieuw record van 500g KH gevestigd) weer braaf laag in de KH
Zit aan salade van 5 eieren (2 met en 3 zonder dooier), augurkjes, zilveruitjes, kerstomaatjes, klein stukje boerenbrie (50+) en een lepel curry relish.

Heerlijk koppie groentensoep

4 boterhammen met kipfilet, 500 ml melk en een banaan.

100 gram basmati rijst
200 gram koolvis
500 ml karnemelk

Net avond eten achter de kiezen: 300 gram bieten, 2 rundervinken, 3 aardappels en 0,5 liter melk. Ben nu huiswerk aan het maken en dan ga ik altijd snoepen dus zit nu een zakje chocolade pepernoten weg te werken in combinatie met een pak (1,5 liter) roosvicee multivit (bosvruchten) :P

Terug
Naar boven