XXL Nutrition

Wat eet je nu?

2 gepofte aardappelen uit de magnetron met 25 gr whey. Over een uur denk ik een blikje tonijn met lijnzaadolie :P

edit: tword 250 gr kwark met 2 ei-witten en 1 heel ei

250 gram kwark :D K heb honger ???

Net een bak muesli met whey en magere melk gegeten. Prima ontbijt.

2 boterhammen met veel kipfilet, glas melk en whey shake, zo op stage deel 2 van het ontbijt :D (moet beetje opschieten)

500 ml magere melk
100 gram muesli
1 eetlepel lijnzaadolie
1 opti men
0,5 L water

55 gr. tonijn
20 gr. whey
10 gr. lijnzaadolie
0.5 L water

YUMM!:D

200 gr sla met 100 gr kalkoen...

lekker :rolleyes:

kabeljauw en een berg groenten

400gr biefstuk met 50gr macaroni........en een klein stukje chocolade

4 brood met kipfile, 300ml melk

macaroni
200 gram kip
komkommer/? salade

en weer kabeljauw met groenten!!!

lekker antiliaans natuurlijk !!

[Link niet meer beschikbaar] :D vrienden natuurlijk !!

Vis met frieten:D
3 biergistpillen

Ik krijg weer geen hap door mn keel.
Gister teveel gezopen

wahahaha

Laatst bewerkt:
Vanochtend: 150 gram druiven, koolvissoep van 1 blok koolvis, 2 gepocheerde eieren, 1/2 bouillontablet en 175 gram roerbakgroenten
Net op: kopje koffie (Nescafe caramel) met 2 tl cacao en 15 g kokosrasp (lekkerder dan MCT olie).
Zo dadelijk: salade met rucola, zure augurkjes, zure uitjes, paar peppadews (ongevuld kan je ze in een toko kopen), 5 eiwitten en half bolletje mozzarella light (Galbani, te koop bij AH met 25 g eiwit, 11g vet per bolletje) en veel oregano
Vanavond: soepje met rundergehakt en Italiaanse roerbakgroenten en 1/2 bouillontablet. (wissel ik meestal af met kip, tonijn, koolvis en soms garnalen)
Laat: blokje koolvis met sambal en half bolletje mozzarella light : eerst magnetron, dan heel kort grillen.

Over dag verdeeld tussen 5 en 7 liter water. 't Gaat er verbazend makkelijk in tegenwoordig.

Esperantisto zei:
Vanochtend: 150 gram druiven, koolvissoep van 1 blok koolvis, 2 gepocheerde eieren, 1/2 bouillontablet en 175 gram roerbakgroenten
Net op: kopje koffie (Nescafe caramel) met 2 tl cacao en 15 g kokosrasp (lekkerder dan MCT olie).
Zo dadelijk: salade met rucola, zure augurkjes, zure uitjes, paar peppadews (ongevuld kan je ze in een toko kopen), 5 eiwitten en 1 bolletje mozzarella light (Galbani, te koop bij AH met 25 g eiwit, 11g vet) en veel oregano
Vanavond: soepje met rundergehakt en Italiaanse roerbakgroenten en 1/2 bouillontablet. (wissel ik meestal af met kip, tonijn, koolvis en soms garnalen)
Laat: blokje koolvis met sambal en klein beetje geraspte kaas.

Over dag verdeeld tussen 5 en 7 liter water. 't Gaat er verbazend makkelijk in tegenwoordig.
Jij hebt echt het goorste dieet dat ik óóit hier op het board heb gezien. Is dat nou echt nodig?

Terug
Naar boven