Fitness Seller

Wat eet je nu?

0.5 liter melk 100gram havermout 4 eiwitten en 1 lepel lijnzaad olie, en over 2 uurtjes 80gram rijst 1 blikje tonijn rouwkost en 0,5-1 litertje water :-)

2 Pistoletjes met kipfilet, een koppie choco-cafe een beker milk&fruit en een stuk chocolade letter (puur).

Rijst met kip en een kledder tuinkruiden-sladressing erdoor.

ga zo weer eten...kipfile en rauwkost

Bakkie kwark met muesli en een eetlepel lijzaadolie + een appel.

6 eiwitten en 1 eigeel,berg konijnenvoer

Vanavond gegeten of beter: gedronken mijn 2e tonijnshake van 1 blikje tonijn, bouillon en Mexicaanse (sperziebonen, mais, kidneybeans) en Oosterse (taugeh, waterkastanje, wortel, paprika) roerbakmix .
2 uurtjes later: blok koolvis met sambal badjak (zo lekker die sambal dat ik een tl extra heb genomen) en ... een paar stukjes van de worteltaart die ik morgen ga uitdelen aan het bezoek (gebruikt: 6 eieren, 250g wortel, 100g bloem, 135 rietsuiker, 5 el zoetstof, 1/2 bakje Philadelphia light).. zal me benieuwen.. morgen is het JUNKDAG! Ga junken met die carrot cake (1/4), eierkoeken met rozijnen, pompoenpitbroodjes en kaasstengels bij de soep... allemaal in- en inslechte graantjes.. heb er nu al zin in.

espi bah!

ik eet nu een chocoladeletter met kruidnoten (cashewnoten maar dan is de cashew peper) en drink karnemelk.

Grote soepkom met cornflakes en 2 dubbele boterhammen met pindakaas en appelstroop + 1 multivit. en 2 omega 3-6-9. Grote kop kaneelthee met 1 theelepel honing.

500 ml magere yoghurt
100 g muesli
1 opti men
1 eetl lijnzaadolie

chocola?:o ??? :( :o

ben terug van vakantie kan het even niet laten!

gebakken kipfile op volkorenbrood

kabeljauw en en een berg groen

300 gram gepofte aardappels, 20 gr whey, 50 gram tonijn en 2 eitjes

kabeljauw,een ieniemini beetje rijst en een berg broccoli

300 g koolvis met rijst en groente MMmmm

4 croissants met kersenjam, 4 witte boterhammen met sambal-smeerkaas, fles coca cola light caffeine free. junkdag hahahaha!

stront met striepkes

Terug
Naar boven