MuscleMeat

Wat eet je nu?

Verse vispizza van de visboer :meal:

8 eieren, stokbrood, filee american

spaghetti met tomatensaus.

100gr beaf steak met een eetlepel eiersalade

Stokbroodje met hete kip gebakken uien en kloepoek.

Hu gewoon spaghetti tis er gebeurd????

uitgebakken (ontbijt-)spek, ui, knoflook, paprikapoeder (edelsuss), mager rundergehakt, champignons, paprika, tomatenpuree, sherry (half glaasje in de kok, de rest in te saus), kappertjes, olijven, Italiaanse kruiden en wat vers geraspte peccorino.... zo beter ? :)

Oh en de spaghetti was in tweeen gebroken (barbaar als ik ben).. dus wellicht zou je het spaghettini moeten noemen ?

uitgebakken (ontbijt-)spek, ui, knoflook, paprikapoeder (edelsuss), mager rundergehakt, champignons, paprika, tomatenpuree, sherry (half glaasje in de kok, de rest in te saus), kappertjes, olijven, Italiaanse kruiden en wat vers geraspte peccorino.... zo beter ? :)

Oh en de spaghetti was in tweeen gebroken (barbaar als ik ben).. dus wellicht zou je het spaghettini moeten noemen ?
Ik had het kunnen weten gewoon komt niet in jouw woordenboek voor:p

2 hele eieren 3 eiwitten en 50 gram pinda's

Spirelli :p?

Goed dat ik dit topic zie, ik ga mezelf weer volstoppen!

En wat kan je in godsnaam voor speciaals van zuurkool maken? Jij bent de hans kazan van de keuken dus ik kijk nergens meer van op!:D

Zoek maar eens op posts met zuurkool en mijn naam in deze thread.

(voor morgen zat ik te denken aan een zuurkoolschotel met kaneel en appel... we'll see (moet daarna nog trainen, dus heb niet al te veel tijd... we zullen zien))

Zoek maar eens op posts met zuurkool en mijn naam in deze thread.

(voor morgen zat ik te denken aan een zuurkoolschotel met kaneel en appel... we'll see (moet daarna nog trainen, dus heb niet al te veel tijd... we zullen zien))

Ben jij niet toevallig zoiemand die er een enorm voldaan gevoel van krijgt om voor een stuk uitschot te koken?

3 gekookte eitjes, ja smaakt altijd

sewes nog pasta.

Terug
Naar boven