Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
400 gram gemarineerde kip...... heerlijk als je brak bent Toevallig iemand die zometeen naar Arnhem gaat? Open lucht feest Dj Chuckie, Ferry Corsten etc? Na vandaag echt een poos geen alcohol meer voor mij!!!
lunch: dubbele boterham met kipfilet, sla, pindakaas en een gebakken ei (kon niet kiezen uit beleg). Daarbij een plakje oude wijvenkoek. Gevolgd door een klein schaaltje rabarber en een glas spa rood.
Net 3 sneetjes bruin op waarvan 1 met oude kaas en 2 met pindakaas en wat water gedronken.
Weekenden zijn voor mij niet zo strikt als doordeweeks. Normaliter zou ik nu een stuk kipfilet of vis eten maar in de weekenden eet ik liever wat meer sneetjes bruin.
varkensfricandeau (beetje te gaar helaas) met thijm, rozemarijn, knoflook en citroenrasp. Belegd met een plakje katenspek. Samen met zacht gestoofde ui en paprika.
Niet slecht, maar volgende keer niet op tijd, maarop temperatuur bereiden.