2green
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 553
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 9%
Tuurlijk... die rolletjes zijn alleen het excuus om zoveel slagroom te eten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Waar haal jij je zalmsashimi? Heb hier ook even voor zitten kijken, maar ~45 euro per kg is voor mij een beetje extreem.120g sashimi van zalm 400g gestoofde spruitjes 75g basmati
Gewoon in de supermarkt (delhaize). Is superlekker maar inderdaad reteduur, dus ik koop het niet vaak zelf. Ik ben zelf ook op zoek naar goedkopere aanbieders maar ik vrees dat je elders ongeveer wel dezelfde prijs zal moeten neertellen helaas...Waar haal jij je zalmsashimi? Heb hier ook even voor zitten kijken, maar ~45 euro per kg is voor mij een beetje extreem.
zelf maken van diepvrieszalm... wel mindere kwaliteit...Gewoon in de supermarkt (delhaize). Is superlekker maar inderdaad reteduur, dus ik koop het niet vaak zelf. Ik ben zelf ook op zoek naar goedkopere aanbieders maar ik vrees dat je elders ongeveer wel dezelfde prijs zal moeten neertellen helaas...
Is inderdaad niet hetzelfde, maar biedt wel een alternatief jazelf maken van diepvrieszalm... wel mindere kwaliteit...
Is het nu "na mijn training" voedsel of een "pre workout meal"?100 gr tonijn. 40 gram rijst, 125 gram groenten & 30 gram noten.. eet ik na mijn uurtje training
Heerlijk!!
![]()
Is het nu "na mijn training" voedsel of een "pre workout meal"?
Inderdaad, dus haar tekst spreekt haar foto tegen?
Als ik s'ochtends train. Is dit een uurtje na m'n training. Anders gewoon hoor...Is het nu "na mijn training" voedsel of een "pre workout meal"?
Als ik s'ochtends train. Is dit een uurtje na m'n training. Anders gewoon hoor...
Dat weet ik ook! Maar zie foto....Je snapt het verschil niet tussen PRE en POST workout
het eten VOOR je training is een Pre workout meal
het eten NA een training is Post workout meal
Of is dit in Belgie anders ?