MuscleMeat

Wat eet je nu?

  • Topic starter Sylve
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 248K
  • Volgers 265

Bezoekers in dit topic

Hoe kan je dan wel cheerios en pasta eten? Of ook glutenvrij?
iig errug duur... :sad:

Misschien glutenvrij brood proberen? Ik vind het niet te hachelen en kan er niet tegen... en het is nog rete duur ook..

Wat op zich nog wel smakelijk is en een leuke variatie (ook wel duur).... portobello's bakken en af laten koelen. Dat als "brood" gebruiken en beleg erop. :)
Of pannenkoekjes bakken (glutenvrij) en afkoelen en daar beleg opdoen. Smaak is wel totaal anders maar het oogt ook leuk. :D
Zoals je weet, cheerios en mijn pasta altijd gv. Duurder dan gewone pasta maar ik kijk naar aanbiedingen en sla dan in groot in. Of ik krijg af en toe wat mee van familie, dat helpt zeker al een stuk.
Van gv brood a la schar en consoorten ga ik over mijn nek, dus dat nooit.
 
Zoals je weet, cheerios en mijn pasta altijd gv. Duurder dan gewone pasta maar ik kijk naar aanbiedingen en sla dan in groot in. Of ik krijg af en toe wat mee van familie, dat helpt zeker al een stuk.
Van gv brood a la schar en consoorten ga ik over mijn nek, dus dat nooit.
Wist niet eens dat echte cheerios er glutenvrij waren... Al zou ik er nog niets aan hebben gezien (bijna) geen enkele zetmeel meer verdraag...
Je hebt ook YAM brood bij appie.. ook glutenvrij. Misschien een keer een optie?

Die Schar rommel is zoet. .:eek: zelfs het brood is zoet en toen ik het een paar jaar geleden proefde was t net cake.. :o
en ik hou niet van zoet.. dus ja...

Je kan overwegen zelf te gaan bakken van amandelmeel ed... als je echt van brood houdt. :)
 
Wist niet eens dat echte cheerios er glutenvrij waren... Al zou ik er nog niets aan hebben gezien (bijna) geen enkele zetmeel meer verdraag...
Je hebt ook YAM brood bij appie.. ook glutenvrij. Misschien een keer een optie?

Die Schar rommel is zoet. .:eek: zelfs het brood is zoet en toen ik het een paar jaar geleden proefde was t net cake.. :o
en ik hou niet van zoet.. dus ja...

Je kan overwegen zelf te gaan bakken van amandelmeel ed... als je echt van brood houdt. :)
Dat yam brood zelf al geprobeerd? Of iemand uit je omgeving ervaringen mee? Ben meestal toch teleurgesteld in die glutenvrije brood pogingen

Bakken kan, maar heb niet veel tijd hiervoor (en beetje lui ook ja :rolleyes:)...
Edit: @marina: ik bedoelde: ooit eens geprobeerd in het verleden... sorry maatje! Ben het idd niet vergeten...
 
Laatst bewerkt:
Dat yam brood zelf al geprobeerd? Of iemand uit je omgeving ervaringen mee? Ben meestal toch teleurgesteld in die glutenvrije brood pogingen

Bakken kan, maar heb niet veel tijd hiervoor (en beetje lui ook ja :rolleyes:)...
Vriend van mijn neefje heeft er wel ervaring mee en vond dat echt het beste glutenvrije brood. Hij heeft ook een aversie tegen alle andere soorten glutenvrij brood. Hij bakt zelf... ook kikkererwten brood...
Met een broodbakmachine kost het nauwelijks tijd. Alles erin kiepen en op timer zetten. Het kost je hooguit 10 min. aan werk. De rest doet de machine.
Mits je zo een machien hebt.
 
Vriend van mijn neefje heeft er wel ervaring mee en vond dat echt het beste glutenvrije brood. Hij heeft ook een aversie tegen alle andere soorten glutenvrij brood. Hij bakt zelf... ook kikkererwten brood...
Met een broodbakmachine kost het nauwelijks tijd. Alles erin kiepen en op timer zetten. Het kost je hooguit 10 min. aan werk. De rest doet de machine.
Mits je zo een machien hebt.
Nice... dat wel. Maar heb helaas niet zo'n "masjien" :)
Brood van kikkererwtenmeel is wel interessant!
Zal volgende keer eens kijken voor dat yam brood, je weet nooit...
 
Koekjes:piggy:
 
Zijn die repen hun geld waard?

Ik vind ze wel lekker (probeerde al de salty peanut en white chocolate almond), en ze zijn 20gr eiwit per reep van 200kcal.
Textuur is te vergelijken met een Mars of Snickers.
Hangt ervan af welke portiegrootte je wil natuurlijk.
Met mijn beperkt aantal kcal/dag is dit ideaal :)
 
Ik vind ze wel lekker (probeerde al de salty peanut en white chocolate almond), en ze zijn 20gr eiwit per reep van 200kcal.
Textuur is te vergelijken met een Mars of Snickers.
Hangt ervan af welke portiegrootte je wil natuurlijk.
Met mijn beperkt aantal kcal/dag is dit ideaal :)
Heb ze regelmatig staan bekijken in de winkel. Ik reis regelmatig voor mijn werk, dus dan erg lekker en praktisch!
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bubs
Bord number two van een ineen geflanst eenpansgerecht: 125g kabeljauw uit diepvries 200g wortelen 125g rijst 200g erwtjes 100g broccoli en een pot kikkererwten (200g uitgelekt gewicht)
 
Italiaanse bol met kaas en 1 gebakken ei. 150gr kvarg met chocopops .

Mooie aanbieding:heart:

20190115_130734.jpg
 
rijst en kip lekker droog
 
Italiaanse bol met kaas en 1 gebakken ei. 150gr kvarg met chocopops .

Mooie aanbieding:heart:

Bekijk bijlage 439402
Is die Kwarg de moeite waard? Nagenoeg dezelfde voedingswaarde als Skyr van de Lidl. Die Skyr gaat me enorm tegen staan (echt hard werken om dat weg te krijgen) maar kost ongeveer de helft in vergelijking met die Kwarg.
Nu in de aanbieding gekocht bij de AH zeker (2e gratis)?
 
Is die Kwarg de moeite waard? Nagenoeg dezelfde voedingswaarde als Skyr van de Lidl. Die Skyr gaat me enorm tegen staan (echt hard werken om dat weg te krijgen) maar kost ongeveer de helft in vergelijking met die Kwarg.
Nu in de aanbieding gekocht bij de AH zeker (2e gratis)?
Heb je bij lidl ook de smaken geprobeerd? 4 smaken en een naturel bij lidl en de kvarg is er maar in 3 smaken (grootverpaking)
Maar gezien de prijs nu zou ik het gewoon proberen. Iedereen hier roemt erover.
Helaas kan ik niet meepraten... lactoseintolerant :(
 
Back
Naar boven