Je snapt het verschil niet tussen PRE en POST workout
het eten VOOR je training is een Pre workout meal
het eten NA een training is Post workout meal
Of is dit in Belgie anders ?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je snapt het verschil niet tussen PRE en POST workout
het eten VOOR je training is een Pre workout meal
het eten NA een training is Post workout meal
Of is dit in Belgie anders ?

Als je coach dit als pre workout meal geeft en je moet t na je workout eten..... trek dan een beetje de kennis van je coach in twijfel

Ik begin het zo wel wat gehad te hebben met jouw vreemde reacties vaak op dit forum hier...Als ik s'ochtends train. Is dit een uurtje na m'n training. Anders gewoon hoor...
. Lees je tekst na meisje (of lees je tout court meer in)Sorry hoor maar wat is dit voor flut coach!
Welke volgorde dan wel? En veel water? Drinken Is toch goed?Sorry hoor maar wat is dit voor flut coach!
Pre en post workout nog niet uit elkaar houden.
En dan nog dat stuk over het drinken van veel water. Kom op zeg.
Welke volgorde dan wel? En veel water? Drinken Is toch goed?
Lekker droog
Kip is gebakken met saus hoor?
Droog worden van water drinken.
Als dat zou werken hadden we geen overgewicht meer!

Post- en pre workout meal in 1....of is mijn coach in de war?? Het is extra waterige rosbief, dus word ik vanzelf kneiterdroog...BAM JONGÛH!!

En 9 van de 10 heeft miss "ik doe gewoon wat mijn coach me voorschrijft" helaas geeneens door dat dit een subtiele verwijzing is naar haar toe![]()

Hehe lol. Absoluut niet neen
. Was ironisch bedoeld. Maar dan nog zullen sommigen onder ons de ironie ervan niet doorhebben 

Hehe lol. Absoluut niet neen. Was ironisch bedoeld. Maar dan nog zullen sommigen onder ons de ironie ervan niet doorhebben
Edit: on topic: je pre/post/intra workout meal zag er trouwens erg lekker uit!![]()
Mooie post @darude0306! @Ano_166661: precies wat hierboven werd neergepend: velen geven hier fijne en nuttige adviezen, dus doe hier je voordeel mee. En durf af en toe ook wat meer kritische vragen te stellen naar je coach toe. Van opbouwende discussies kan je enkel maar leren en beter worden. Succes!@Ano_166661 even voor de duidelijkheid; is niet mijn bedoeling om je voor gek te zetten. Dat was even een sarcastische verwijzing.
Een serieuze reactie; er is al veel tegen je gezegd, m.b.t. je coach. Een aantal dingen uit die foto die je post, klopt gewoon niet, dus daarvoor word je gewaarschuwd. Bijvoorbeeld het feit dat er staat dat je voor je training een post workout meal neemt. Kan een knip-en-plak foutje zijn van je coach, anders moet je mogelijk eens om je heen gaan kijken naar een ander. Men heeft er hier snel een handje van om reacties sarcastisch te plaatsen, kan ik zelf ook zeker doen, maar wordt over het algemeen niet zo lullig bedoelt, als men het plaatst. Er zijn echter veel mensen die gewoon niet luisteren naar de jaren lange ervaring hier op het forum en stug eigenwijs naar onprofessionele en soms zelfs lichamelijk gevaarlijke adviezen luisteren.
Dus...doe echt je voordeel met de kennis hier op het forum! Heeft mij ook erg veel opgeleverd. Succes met je doelen!
Ik eet nauwelijks brood (want gluten), vandaar dat ik pics van zulke lekkere creaties wel kan smaken. Bon appétit!Thanks @lienlienHeb er daarna nog 2 van hetzelfde weg zitten werken. Ben echt verzot op brood, al probeer ik het maar max. 2x per week te eten...

Mooie post @darude0306! @Ano_166661: precies wat hierboven werd neergepend: velen geven hier fijne en nuttige adviezen, dus doe hier je voordeel mee. En durf af en toe ook wat meer kritische vragen te stellen naar je coach toe. Van opbouwende discussies kan je enkel maar leren en beter worden. Succes!

Hoe kan je dan wel cheerios en pasta eten? Of ook glutenvrij?Ik eet nauwelijks brood (want gluten), vandaar dat ik pics van zulke lekkere creaties wel kan smaken. Bon appétit!![]()