MuscleMeat

Wat eet je nu?

Dat weet ik ook! Maar zie foto....

Screenshot_20181208-064608.png
Als je coach dit als pre workout meal geeft en je moet t na je workout eten..... trek dan een beetje de kennis van je coach in twijfel :thinking:

Laatst bewerkt door een moderator:
Welke volgorde dan wel? En veel water? Drinken Is toch goed?

Wat hier boven gezegd is.
Je weet zelf toch wel het verschil tussen pre en post ?

Zeker is t goed voldoende te drinken.

Verder is dat hele water verhaal bullshit. Droger worden etc . Was t maar zo'n wondermiddel dat wanneer je zoveel dronk je vet verliest en strakker komt te staan.

Droog worden van water drinken. :)
Als dat zou werken hadden we geen overgewicht meer!

Post- en pre workout meal in 1....of is mijn coach in de war?? Het is extra waterige rosbief, dus word ik vanzelf kneiterdroog...BAM JONGÛH!!

:roflol:
En 9 van de 10 heeft miss "ik doe gewoon wat mijn coach me voorschrijft" helaas geeneens door dat dit een subtiele verwijzing is naar haar toe :rolleyes:

@Ano_166661 even voor de duidelijkheid; is niet mijn bedoeling om je voor gek te zetten. Dat was even een sarcastische verwijzing.

Een serieuze reactie; er is al veel tegen je gezegd, m.b.t. je coach. Een aantal dingen uit die foto die je post, klopt gewoon niet, dus daarvoor word je gewaarschuwd. Bijvoorbeeld het feit dat er staat dat je voor je training een post workout meal neemt. Kan een knip-en-plak foutje zijn van je coach, anders moet je mogelijk eens om je heen gaan kijken naar een ander. Men heeft er hier snel een handje van om reacties sarcastisch te plaatsen, kan ik zelf ook zeker doen, maar wordt over het algemeen niet zo lullig bedoelt, als men het plaatst. Er zijn echter veel mensen die gewoon niet luisteren naar de jaren lange ervaring hier op het forum en stug eigenwijs naar onprofessionele en soms zelfs lichamelijk gevaarlijke adviezen luisteren.

Dus...doe echt je voordeel met de kennis hier op het forum! Heeft mij ook erg veel opgeleverd. Succes met je doelen!

Hehe lol. Absoluut niet neen :p. Was ironisch bedoeld. Maar dan nog zullen sommigen onder ons de ironie ervan niet doorhebben :)

Edit: on topic: je pre/post/intra workout meal zag er trouwens erg lekker uit! :p

Thanks @lienlien :thumbs: Heb er daarna nog 2 van hetzelfde weg zitten werken. Ben echt verzot op brood, al probeer ik het maar max. 2x per week te eten...

@Ano_166661 even voor de duidelijkheid; is niet mijn bedoeling om je voor gek te zetten. Dat was even een sarcastische verwijzing.

Een serieuze reactie; er is al veel tegen je gezegd, m.b.t. je coach. Een aantal dingen uit die foto die je post, klopt gewoon niet, dus daarvoor word je gewaarschuwd. Bijvoorbeeld het feit dat er staat dat je voor je training een post workout meal neemt. Kan een knip-en-plak foutje zijn van je coach, anders moet je mogelijk eens om je heen gaan kijken naar een ander. Men heeft er hier snel een handje van om reacties sarcastisch te plaatsen, kan ik zelf ook zeker doen, maar wordt over het algemeen niet zo lullig bedoelt, als men het plaatst. Er zijn echter veel mensen die gewoon niet luisteren naar de jaren lange ervaring hier op het forum en stug eigenwijs naar onprofessionele en soms zelfs lichamelijk gevaarlijke adviezen luisteren.

Dus...doe echt je voordeel met de kennis hier op het forum! Heeft mij ook erg veel opgeleverd. Succes met je doelen!
Mooie post @darude0306! @Ano_166661: precies wat hierboven werd neergepend: velen geven hier fijne en nuttige adviezen, dus doe hier je voordeel mee. En durf af en toe ook wat meer kritische vragen te stellen naar je coach toe. Van opbouwende discussies kan je enkel maar leren en beter worden. Succes!

Mooie post @darude0306! @Ano_166661: precies wat hierboven werd neergepend: velen geven hier fijne en nuttige adviezen, dus doe hier je voordeel mee. En durf af en toe ook wat meer kritische vragen te stellen naar je coach toe. Van opbouwende discussies kan je enkel maar leren en beter worden. Succes!

Sterker nog; Je coach zou misschien ook hier eens een kijkje moeten nemen. We zijn nooit te oud (of te goed) om te leren!

En ik kan me zo maar voorstellen dat je betaalt voor je coaching. Dan wil je uiteraard het meeste waar voor je geld en geen onzin...En nu hou ik erover op, want dit is niet het juiste topic hiervoor ;)

Ik eet nauwelijks brood (want gluten), vandaar dat ik pics van zulke lekkere creaties wel kan smaken. Bon appétit! :)
Hoe kan je dan wel cheerios en pasta eten? Of ook glutenvrij?
iig errug duur... :sad:

Misschien glutenvrij brood proberen? Ik vind het niet te hachelen en kan er niet tegen... en het is nog rete duur ook..

Wat op zich nog wel smakelijk is en een leuke variatie (ook wel duur).... portobello's bakken en af laten koelen. Dat als "brood" gebruiken en beleg erop. :)
Of pannenkoekjes bakken (glutenvrij) en afkoelen en daar beleg opdoen. Smaak is wel totaal anders maar het oogt ook leuk. :D

Terug
Naar boven