- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Erg lekker! De andere smaken scoren bij mij minder hoog.Is die Kwarg de moeite waard? Nagenoeg dezelfde voedingswaarde als Skyr van de Lidl. Die Skyr gaat me enorm tegen staan (echt hard werken om dat weg te krijgen) maar kost ongeveer de helft in vergelijking met die Kwarg.
Nu in de aanbieding gekocht bij de AH zeker (2e gratis)?
Gewoon naturel skyrr of kwark zelf lekker maken met

Hoe kan dat nou!120g sashimi van zalm 200g verse spruitjes en .... geen rijst meer in huis
Dus daarom maar uit pure ellende extra spruitjes toegevoegd (tot 400g)

) Zit nu 2 van deze krengen als ontbijt weg te werken...Echt goed te eten. Te koop bij de Aldi, prima macro's voor zo'n klein bakkie en slechts €0,90 per stuk. Ik koop ze per 20 
voedingswaarde per100 gram? en ingredienten? lactose vrij?Voor degenen die geen dramatische anti-zuivel mutsen zijn... (@Skatermarvin) Zit nu 2 van deze krengen als ontbijt weg te werken...Echt goed te eten. Te koop bij de Aldi, prima macro's voor zo'n klein bakkie en slechts €0,90 per stuk. Ik koop ze per 20
![]()
voedingswaarde per100 gram? en ingredienten? lactose vrij?
)
Voor degenen die geen dramatische anti-zuivel mutsen zijn... (@Skatermarvin) Zit nu 2 van deze krengen als ontbijt weg te werken...Echt goed te eten. Te koop bij de Aldi, prima macro's voor zo'n klein bakkie en slechts €0,90 per stuk. Ik koop ze per 20
![]()

120g sashimi van zalm 200g verse spruitjes en .... geen rijst meer in huis
Dus daarom maar uit pure ellende extra spruitjes toegevoegd (tot 400g)

Voor degenen die geen dramatische anti-zuivel mutsen zijn... (@Skatermarvin) Zit nu 2 van deze krengen als ontbijt weg te werken...Echt goed te eten. Te koop bij de Aldi, prima macro's voor zo'n klein bakkie en slechts €0,90 per stuk. Ik koop ze per 20
![]()
€0,68 voor 500 g magere Franse kwark.Ik dacht eerst he das cheap! Maar een 500 gram kwark kost je max 1.40 ofzo.. en zit je boven de 50 gram eiwit...