AndroidHealthClinic

Wat eet je nu?

Is die Kwarg de moeite waard? Nagenoeg dezelfde voedingswaarde als Skyr van de Lidl. Die Skyr gaat me enorm tegen staan (echt hard werken om dat weg te krijgen) maar kost ongeveer de helft in vergelijking met die Kwarg.
Nu in de aanbieding gekocht bij de AH zeker (2e gratis)?
Erg lekker! De andere smaken scoren bij mij minder hoog.
Heb het idd bij de ah gekocht. Zonder actie vind ik het wel te duur.

Slap hoor. Gewoon franse magere kwark eten.

Slap hoor. Gewoon franse magere kwark eten.
Gewoon naturel skyrr of kwark zelf lekker maken met
whey
vers fruit
appel/kaneel
koek/speculaaskruiden
cacao/kaneel
flav drops
Chocolade fijnraspen en erover

zoveel opties ... en goedkoop ook :o
Of je moet gewoon van zuur/naturel (leren) houden....

Ff gezond doen.

20190115_182101.jpg

Dit wordt m'n cutting ontbijtje voor de aankomende maanden. De variatie ligt in de kruiden en groenten die ik er aan toevoeg.

Feedback is altijd welkom

Ps. Ik zat te
Screenshot_20190116-140215_MyFitnessPal.jpg

120g sashimi van zalm 200g verse spruitjes en .... geen rijst meer in huis :(
Dus daarom maar uit pure ellende extra spruitjes toegevoegd (tot 400g)

Voor degenen die geen dramatische anti-zuivel mutsen zijn... (@Skatermarvin :windup:) Zit nu 2 van deze krengen als ontbijt weg te werken...Echt goed te eten. Te koop bij de Aldi, prima macro's voor zo'n klein bakkie en slechts €0,90 per stuk. Ik koop ze per 20 :roflol:

opt_1250w.png

Voor degenen die geen dramatische anti-zuivel mutsen zijn... (@Skatermarvin :windup:) Zit nu 2 van deze krengen als ontbijt weg te werken...Echt goed te eten. Te koop bij de Aldi, prima macro's voor zo'n klein bakkie en slechts €0,90 per stuk. Ik koop ze per 20 :roflol:

opt_1250w.png
voedingswaarde per100 gram? en ingredienten? lactose vrij?

voedingswaarde per100 gram? en ingredienten? lactose vrij?

Voedingswaarde per 100gr:
67kcal
Eiwitten: 12,4gr
Vet: <0,5gr
KH: 3,3gr (waarvan suikers 2,8gr)

Ingrediënten:
Kwark, yoghurt, zoetstoffen, fruit (heb de verpakking niet meer, dus ff uit 't koppie :) )

Helaas, niet lactose vrij...Maar niet minder lekker :D

opt_1250w.png

Ik dacht eerst he das cheap! Maar een 500 gram kwark kost je max 1.40 ofzo.. en zit je boven de 50 gram eiwit...

Terug
Naar boven