MuscleMeat

Wat eet je nu?

Welke is dat? Ik koop meestal de Campina met vleugje vanile, sowieso altijd 1+1 of nu kvarg 1+1.. kom je nooit boven de euro per bak van 500 gram

Screenshot_20190117-100728_Chrome.jpg

• Like
Waarderingen: Xrp
Ik dacht eerst he das cheap! Maar een 500 gram kwark kost je max 1.40 ofzo.. en zit je boven de 50 gram eiwit...

Maar niet iedereen krijgt een hele bak kwark van 500gr weggetikt...Dit formaatje is dan misschien handzamer. En je hebt met 180gr dan toch 22gr eiwit te pakken.

Maar niet iedereen krijgt een hele bak kwark van 500gr weggetikt...Dit formaatje is dan misschien handzamer. En je hebt met 180gr dan toch 22gr eiwit te pakken.

Dan eet je hem in twee keer... snap je punt hoor! Mn punt was meer dan het eigenlijk relatief duur was terwijl het goedkoop oogt

Dan eet je hem in twee keer... snap je punt hoor! Mn punt was meer dan het eigenlijk relatief duur was terwijl het goedkoop oogt

Ja, als ik het achteraf bekijk is het niet zo goedkoop...Maar ik vind ze nog steeds lekker :D Laten we het hierop houden; Het is een fijne afwisseling, om eens iets anders te eten dan gewone kwark. Waar ik overigens ook 1 bak per dag van wegwerk ;)

Ja, als ik het achteraf bekijk is het niet zo goedkoop...Maar ik vind ze nog steeds lekker :D Laten we het hierop houden; Het is een fijne afwisseling, om eens iets anders te eten dan gewone kwark. Waar ik overigens ook 1 bak per dag van wegwerk ;)

Al een keer geprobeerd om een schep whey door je kwark te gooien?
Maakt het een stuk makkelijker om weg te krijgen.

Al een keer geprobeerd om een schep whey door je kwark te gooien?
Maakt het een stuk makkelijker om weg te krijgen.

Uiteraard...vaste klant bij MP en Bulkpowders. Overigens maakt whey een product als kwark of yoghurt juist moeilijker om weg te krijgen. Het wordt namelijk dikker ;-)

Uiteraard...vaste klant bij MP en Bulkpowders. Overigens maakt whey een product als kwark of yoghurt juist moeilijker om weg te krijgen. Het wordt namelijk dikker ;-)
Klopt. Komt door de bindmiddelen erin.
Isolaat en hydro is dat al minder. En anders flavdrops of wat suikervrije limo.

edit: Ik bedoelde dus de emulgatoren soja lecithine & xanthaangom. Deze zorgen ook voor stevigere shakes

Laatst bewerkt:

of elke dag 1,5 kg... Onbetaalbaar om dan kwark te kopen die een fatsoenlijke smaak heeft.

of elke dag 1,5 kg... Onbetaalbaar om dan kwark te kopen die een fatsoenlijke smaak heeft.
Of je moet gewoon de smaak van simpele kwark lekker vinden :D
Ik ben er dus zo een die het gewoon lekker vind... maar helaas er niet tegen kan. :mad:

Ik wel hoor...Maar mensen met een mindere eetlust en ik vermoed ook dat dames minder makkelijk zo'n bak wegkrijgen. Maar dat is een aanname... :)
idd een aanname... :yes: geen problemen mee...ook met een kilo niet hoor :o zowel qua hoeveelheid als naturel (lactosevrije) kwark niet...
Maar wat je lijf ermee doet is wel een vraag... :D de een kan het wel hebben en de ander niet.. :rolleyes:

idd een aanname... :yes: geen problemen mee...ook met een kilo niet hoor :o zowel qua hoeveelheid als naturel (lactosevrije) kwark niet...
Maar wat je lijf ermee doet is wel een vraag... :D de een kan het wel hebben en de ander niet.. :rolleyes:

Kom maar door met die bak, tik ik zo weg, ook als er whey doorheen zit.

image.png

185g rode pitloze druiven 170g griekse yoghurt 50g walnoten

400g is geen 600g. Maar goed, Ieder zijn talent. Je kan wel leuk dansen, dat dan weer wel :o

Had het gelezen als zijnde dat er 400g aan die 200g was toegevoegd :S. Keek er al van op dat iemand 600g spruiten at, heb soms al moeite zo'n jumbo zakje van 400g weg te werken.

Had het gelezen als zijnde dat er 400g aan die 200g was toegevoegd :S. Keek er al van op dat iemand 600g spruiten at, heb soms al moeite zo'n jumbo zakje van 400g weg te werken.
400g ging op zich redelijk makkelijk maar achteraf toch wat een opgeblazen gevoel, dus das wat mij betreft wel het maximum. Mijn darmen moeten het immers ook aankunnen :o

Terug
Naar boven