MuscleMeat

Wat eet je nu?

Surinaams avondje : roti zonder plaat met kip , bami met kip kousenband/tempeh/tofu/pindasaus , nasi gamba's met kousenband.(zooitje zout maargoed )

Aangevuld met 350 griekse yoghurt + 100 gram blauwe bessen + een shake van 80 gram whey + 100 gram aardbeien en een snufje cacaopoeder.

Calorieen? schat maximaal 2500 ofzo

drool:

wij hebben helaas in Helmond geen echt Surinaams eethuis (wel een Chinees die wat Surinaams erbij doet)

niets lekkerder dan een goede roti met kip ,spekkoek ,broodje bakkeljouw,bara's en een Fernades erbij

drool:

wij hebben helaas in Helmond geen echt Surinaams eethuis (wel een Chinees die wat Surinaams erbij doet)

niets lekkerder dan een goede roti met kip ,spekkoek ,broodje bakkeljouw,bara's en een Fernades erbij
Inderdaad , vandaag 2 roti met kip op ... weer zooitje zout maargoed...

back to the basics na een eetweekend (ff wennen weer) :

100 gram rijst , 20 gram kokosolie , 500 gram aubergine/courgette/puntpaprika , 150 gram zalm , 150 pangafilet
500 gram magere kwark , 90 gram blauwe bessen , 20 gram pindakaas , 20 gram whey
100 gram ananas.

afzien :(

200gr kvarg stracciatella, 25gr frambozen, 20gr 72% chocolade :D
En kamillethee :)

100 gram pasta
700 gram groenten (paprika, rode ui, prei, tomaat, champignon, knoflook en pepertje)
220 gram kipfilet
Marokkaanse kruiden
Partje citroen
Komkommer met cottage cheese

170gr Griekse yoghurt 0%
20gr Bamboo granola
200mL ongezoete amandelmelk met 5gr pure cacao.

Cracottes met een perfect gekookt eitje... Zo'n eitje met een uitlopend eigeel... En zwarte peper!

Uit de airfryer:
ovengroente (zoete aardappel, broccoli, paprika, courgette, kool)
kipspiesje
groenteburger
aardappels en pommes duchesse
met kruiden en XXL Light Sauce

XXL Protein cookie, Japanse matcha thee.

Uit de airfryer:
ovengroente (zoete aardappel, broccoli, paprika, courgette, kool)
kipspiesje
groenteburger
aardappels en pommes duchesse
met kruiden en XXL Light Sauce

Is er een reden voor dat je dit soort maaltijden nog zo laat op de avond eet?

• Like
Waarderingen: BB_
Is er een reden voor dat je dit soort maaltijden nog zo laat op de avond eet?
Ik ben pas laat thuis, doorgaans ga ik direct uit het werk trainen en dan naar huis, dan eet ik pas om half negen - negen uur. Vind het prettig s avonds mijn grootste meal train eten. Nu heb ik overgewerkt en was daardoor laat thuis.

Nu eet ik nog ff een bak kwark en rijstwafel.

Ik ben pas laat thuis, doorgaans ga ik direct uit het werk trainen en dan naar huis, dan eet ik pas om half negen - negen uur. Vind het prettig s avonds mijn grootste meal train eten. Nu heb ik overgewerkt en was daardoor laat thuis.

Nu eet ik nog ff een bak kwark en rijstwafel.

Niet meer dan respect hiervoor hoor Bert!

Terug
Naar boven