MuscleMeat

Wat eet je nu?

Bezoekers in dit topic

Niet meer dan respect hiervoor hoor Bert!
Valt wel mee hoor; ik werk echt niet veel over en de keuze om na de training te eten vind ik alleen maar relaxed.
Ik denk dat veel mensen in de burgermaatschappij heel wat meer werkdruk hebben. Ik kies er 9 van de 10 keer ook zelf voor om door te werken en heb veel vrijheid in mijn werk en werkzaamheden, maar er is nou eenmaal vaak meer werk dan tijd (prioriteiten stellen...).
Ik stap 's ochtends half 7 in de auto en zie hier veel meer bizarre tijden voorkomen; mensen die tussen 4 en 5 opstaan.
Enige nadeel is dat ik vaak pas 10 uur klaar ben met eten, soms later nog; dan lukt het mij niet voor half 11 het licht uit te doen. Het liefst pak ik 8 uur effectieve slaap, maar dat red ik alleen in het weekend. In de cut vind ik het wel echt beter om met een enigszins volle maag naar bed te gaan. :D
 
90 gram havermout - 1 appel - 1 banaan - 40 gram whey - 20 gram kokosolie - 30 gram honing - 350 gram skyr gebakken appel smaak - klein beetje cacao poeder en kaneel

Calorieen rond de 1000 ... heerlijk bloated voor het slapen gaan :)
 
Was de rijst al gekookt of kook je alles in één pan?
Die had ik al eerder gekookt. Ik kook vaak aan het begin van de week enkele builtjes rijst (elk builtjes bevat 125g ongekookt gewicht); die komen dan op bepaalde dagen altijd wel goed van pas. Net zoals vandaag dus ook.
 
Laatst bewerkt:
Familiefeest aan de gang. zonet het koud buffet aangevat met o.a.: sashimi van zalm en tonijn, ceviche van kabeljauw, grijze garnalen, gerookte zalm, ... verschillende salades, sausjes, tomaat, groene boontjes, hardgekookte eitjes, avocado, krielaardappeltjes, ...:eating:
 
250gr rijst (ongekookt afgewogen)
200gr kip piri piri
Tongstrelend sausje

:D
 
Familiefeest aan de gang. zonet het koud buffet aangevat met o.a.: sashimi van zalm en tonijn, ceviche van kabeljauw, grijze garnalen, gerookte zalm, ... verschillende salades, sausjes, tomaat, groene boontjes, hardgekookte eitjes, avocado, krielaardappeltjes, ...:eating:
Goede voeding allemaal voor een koud buffet. Meestal bestaat het voornamelijk uit aardappelsalade die weer voornamelijk uur mayonaise bestaat. En wit stokbrood.:roflol:
 
Goede voeding allemaal voor een koud buffet. Meestal bestaat het voornamelijk uit aardappelsalade die weer voornamelijk uur mayonaise bestaat. En wit stokbrood.:roflol:
Ze hebben rekening gehouden met hoe ik het graag heb :p, dus sausjes en dergelijke allemaal in aparte kommetjes zodat ieder voor zich kan beslissen of ie saus wil nemen, en zo ja hoeveel. Brood was er uiteraard ook, maar heb ik niet speciaal vermeld. Was wel geen wit stokbrood maar notenbrood :)

En de hapjes vooraf en taart nadien was mss ook wat minder clean te noemen ;)
 
Ze hebben rekening gehouden met hoe ik het graag heb :p, dus sausjes en dergelijke allemaal in aparte kommetjes zodat ieder voor zich kan beslissen of ie saus wil nemen, en zo ja hoeveel. Brood was er uiteraard ook, maar heb ik niet speciaal vermeld. Was wel geen wit stokbrood maar notenbrood :)

En de hapjes vooraf en taart nadien was mss ook wat minder clean te noemen ;)
Ach soms mag het ook wel minder clean. :)
 
Family xxl dominos pizza , tenminste zometeen :o

Calorieen : 2500 dacht ik
 
120 gram basmati rijst - 150 gram zalm - 150 gram tilapiafilet - 100 gram gerookte makreel - 500 gram courgette/aubergine.

500 gram Kvarg met 50 gram blauwe bessen , en 200 gram watermeloen gedronken.

Met wat saus etc zo rond de 2000 calorieen
 
Back
Naar boven