Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
8 boterhammen, 6 met hummus (hoemus hoe je het ook schrijft) en 2 met guacamole !!!
Zit goed vol, nu lekker slapen![]()

Godsamme...nu heb ik weer trek. Ga maar even wat Skyr met stracciatella whey maken![]()

Oee een yoghurtje, heb nog een lekkere soja yoghurt in de koelkast staan en een potje walnoten er vlak naast.....het zou in principe kunnen...
Nee...nee ik ga nu echt slapen heb al tandengepoetst en gedoucht sta helemaal klaar....
darude0306; geniet van je skyr. Mijn yoghurtje staat morgen in de planning![]()
Morgenochtend weer...Zelfde recept!
Ik heb het ook maar niet gedaan. Was ook al gedoucht en gepoetstMorgenochtend weer...Zelfde recept!
Truste![]()

250gr magere kwark
200gr havervlokken
30gr whey delicious chocolade
Wordt het niet een vaste bonk met zo veel vlokken? Ik eet 350gr Skyrr met 50gr havermout en 40gr whey stracciatella en dat is al vrij dik...

100 gram mihoen + 500 broccoli/uien - eitje erbij - paar dadels - griekse yoghurt paar scheppen - chilisaus/ketjap - zooitje kruiden
Wat een troep100 gram mihoen + 500 broccoli/uien - eitje erbij - paar dadels - griekse yoghurt paar scheppen - chilisaus/ketjap - zooitje kruiden

Nee ernaast paar scheppen , had ff geen trek in kip of vis vandaag
HahaWat een troep
eet je altijd zo ontzettend ongezond?
![]()