Fitness Seller

Wat eet je nu?

Godsamme...nu heb ik weer trek. Ga maar even wat Skyr met stracciatella whey maken :D

Oee een yoghurtje, heb nog een lekkere soja yoghurt in de koelkast staan en een potje walnoten er vlak naast.....het zou in principe kunnen...
Nee...nee ik ga nu echt slapen heb al tandengepoetst en gedoucht sta helemaal klaar....

darude0306; geniet van je skyr. Mijn yoghurtje staat morgen in de planning:cool:

Oee een yoghurtje, heb nog een lekkere soja yoghurt in de koelkast staan en een potje walnoten er vlak naast.....het zou in principe kunnen...
Nee...nee ik ga nu echt slapen heb al tandengepoetst en gedoucht sta helemaal klaar....

darude0306; geniet van je skyr. Mijn yoghurtje staat morgen in de planning:cool:

Ik heb het ook maar niet gedaan. Was ook al gedoucht en gepoetst :D Morgenochtend weer...Zelfde recept!

Truste :zzz:

2 bananen gemixt met 75 gram havervlokken, 75 gram lijnzaad, 20 gram chia zaden en nog iets, weet de naam niet.
Met een heerlijke smoothie met 4 verschillende soorten fruit, + avocado, tarwegras, spirulina (voor de extra eiwitten) en spinazie.
Een kop koffie (mijn preworkout)
En een halve liter water met 5 gram creatine :)

Mijn standaard ontbijt! Nu een beetje laten zakken en zo naar de gym! (Zin in!)

100 gram mihoen + 500 broccoli/uien - eitje erbij - paar dadels - griekse yoghurt paar scheppen - chilisaus/ketjap - zooitje kruiden

Amandel nootjes en Zeeuws spek hmmmmm

toetje... 500 gram skyrr (met een kerutab voor de lactose :o ) 100 gram speltvlokken, kaneel, cacao paar scheppen zonnebloempitten.
had toch meer trek na het eten dan ik dacht :D

Droge worst hmmmm

300 gram Skyrr met 1 scoop Stracciatella whey...Mmmm :lick:

Net gegeten:
Krentenbol chocopasta
Krentenbol kaas
Lu time out choco pakje
325gr kwark, 135gr aarbeien, tl honing

Zometeen de magnetron in; 20g coconut whey met 130g oats <3

Terug
Naar boven