XXL Nutrition

Wat eet je nu?

  • Topic starter Sylve
  • Startdatum
  • Reacties 6K
  • Weergaven 248K
  • Volgers 265

Bezoekers in dit topic

HOE maak je die cheesecake? :D

Bodem:
20gr havermeel (havermout vermalen)
20gr zelfrijzend bakmeel
6gr cacao
0,5tl bakpoeder
0,5tl kaneel
75gr cream cheese
1 ei
Mixen. Dun uitspreiden over de bodem. 14 min bakken. Af laten koelen en bodem aandrukken, ook de zijkanten. In de koelkast laten afkoelen.
(Volgende x doe ik wat zoetstof erbij want hij was wat aan de bittere kant vanwege pute cacao)

Cheesecake:
125gr cream cheese
250gr yoghurt naar keuze*
3 blaadjes gelatine
50ml koud water
Cream cheese en yoghurt met een garde roeren. Gelatine toevoegen en nog 2 min met garde roeren. Op de bodem doen en min 4u in de koelkast zetten.
* ik had campina kokos.

Heb hem in 6 stukken gesneden voor iets van 145 kcal/stukje. Nog wat aardbeien halvajam erover voor die echte cheesecake beleving :D

IMG_20170614_064519_514.jpg
 
Bodem:
20gr havermeel (havermout vermalen)
20gr zelfrijzend bakmeel
6gr cacao
0,5tl bakpoeder
0,5tl kaneel
75gr cream cheese
1 ei
Mixen. Dun uitspreiden over de bodem. 14 min bakken. Af laten koelen en bodem aandrukken, ook de zijkanten. In de koelkast laten afkoelen.
(Volgende x doe ik wat zoetstof erbij want hij was wat aan de bittere kant vanwege pute cacao)

Cheesecake:
125gr cream cheese
250gr yoghurt naar keuze*
3 blaadjes gelatine
50ml koud water
Cream cheese en yoghurt met een garde roeren. Gelatine toevoegen en nog 2 min met garde roeren. Op de bodem doen en min 4u in de koelkast zetten.
* ik had campina kokos.

Heb hem in 6 stukken gesneden voor iets van 145 kcal/stukje. Nog wat aardbeien halvajam erover voor die echte cheesecake beleving :D

Bekijk bijlage 90009

Die gaan we dit weekend dus eens maken! drool:

Dank je wel... :clap:
 
Bodem:
20gr havermeel (havermout vermalen)
20gr zelfrijzend bakmeel
6gr cacao
0,5tl bakpoeder
0,5tl kaneel
75gr cream cheese
1 ei
Mixen. Dun uitspreiden over de bodem. 14 min bakken. Af laten koelen en bodem aandrukken, ook de zijkanten. In de koelkast laten afkoelen.
(Volgende x doe ik wat zoetstof erbij want hij was wat aan de bittere kant vanwege pute cacao)

Cheesecake:
125gr cream cheese
250gr yoghurt naar keuze*
3 blaadjes gelatine
50ml koud water
Cream cheese en yoghurt met een garde roeren. Gelatine toevoegen en nog 2 min met garde roeren. Op de bodem doen en min 4u in de koelkast zetten.
* ik had campina kokos.

Heb hem in 6 stukken gesneden voor iets van 145 kcal/stukje. Nog wat aardbeien halvajam erover voor die echte cheesecake beleving :D

Bekijk bijlage 90009

Yeees bedankt!! Die bodem ziet er ook vooral goed uit!:)
 
cheatmeal als vegan: 10 boterhammen met tosti quick saus (in een tosti-apparaat)

Record aantal boterhammen in 1 keer was 9 dus die heb ik even gepakt. Was eigenlijk te veel en moest echt even op bed gaan liggen anders ging het fout.

Maar...gelukt! 5 minuten later en voel mij top. Niks fijner als een goed gevuld buikje! (Behalve de bicep pomp van 2 uur geleden:D)
 
Vanavond lamsburger bij meneer smakers gegeten, smaakte erg goed en zaten lekkere toppings op :D

Enige (grote minpunt) voor mij was dat het broodje 2x zo groot als de burger was.
 
Zilvervliesrijst / kalkoenfilet/ Italiaanse roerbakgroente (kastanjechampignons- & preivariant, AH). Ongeveer zelfde als elke dag dus zeg maar :D.
 
500 gram kwark - 10 gram walnoten - 10 gram 99% cacao - 30 gram pindakaas
 
20170616_204427.jpg

100gr zilvervliesrijst
100gr fijne roerbakgroente
200gr kipfilet (gekruid met chilipoeder, cayennepeper en piri-pirimix)
Btje woksaus zoet-zuur en scheutje ketjap manis
 
Nu heb ik dus meteen zin in chinees. Die balletjes en mini loempia's zijn zo lekker!

Ik hou van een chinees:trollface:

De laatste 2 balletjes waren forcefeeden maar nu is het alweer tijd voor het dessert :lick: #dertigprocentclub #truevegan

27.jpg
 
De laatste 2 balletjes waren forcefeeden maar nu is het alweer tijd voor het dessert :lick: #dertigprocentclub #truevegan

Dat moment wanneer je vol zit maar het eten toch wilt opeten omdat het zo lekker is :marvin:.

#truevegan :roflol:.
 
Back
Naar boven