- Waardering
- 251
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik schat dat het er zo'n 600 waren1 roti vegatarisch
2 nasi kipsate
1 witte rijst met pom
1 butter chicken met rijst
Calorieeen weet ik niet![]()
Schat zo'n 400 tot 600 per gerecht aangezien ik niet allen rijst ophad en geen roti plaat had genomen... naja wel verdiend na een ''zware training'' soort ''cheatday''ik schat dat het er zo'n 600 waren
Ik heb er een neus voor!
Nadeel van het bestellen dat je amper eiwitten binnenkrijgt omdat ze heeel gierig zijn met vlees. naja nog een shake erbij ofzo..![]()
1 roti vegatarisch
2 nasi kipsate
1 witte rijst met pom
1 butter chicken met rijst
Calorieeen weet ik niet![]()
Tja voor de afwisseling... lus het alleen met kip eigenlijk ... en had dat al teveel daarvan besteld. wel een eitje erbij uiteraard
!!Hoezo teveel? Roti heb je vaak ook met rundvlees, lamsvlees, eend of inderdaad met eieren.Tja voor de afwisseling... lus het alleen met kip eigenlijk ... en had dat al teveel daarvan besteld. wel een eitje erbij uiteraard!!
Ja ik had met tofu en tempéh , gister al gamba's gegeten .. en rundvlees en lamsvlees is meestal niet te eten als ik het bestel.Hoezo teveel? Roti heb je vaak ook met rundvlees, lamsvlees, eend of inderdaad met eieren.
Je hebt zelfs vega vaianten met tofu ed.
Tja voor de afwisseling... lus het alleen met kip eigenlijk ... en had dat al teveel daarvan besteld. wel een eitje erbij uiteraard!!

Er is altijd plaats voor een mango/whey shakeAls je te veel kip eet hoef je geen shakes meer te drinken![]()

I know what u mean4 shakes later
![]()
Eigen ervaring, had drukke dag gehad dus moest nog 2K kcal in een uurtje eten.. 1200 kcal vast voedsel gegeten en toen ~800 kcal weight gainer shake er achter aan.
Was geen succes, subtiel gezegd![]()

Omdat druk wil zeggen dat je veel meisjes naar school hebt gebrachtIk mis een beetje hoe je probeert dat in iets suggestiefs te veranderen?![]()