XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Vanmiddag een probeersel en geloof me, dit is aan te raden:
- 200gr tagliatelle
- 1 rode ui
- 300gr tonijn uit blik
- 300gr passata
- 300gr spinaziebladeren
- 50gr runderrookvlees
- 30gr parmezaanse kaas
Kruiden naar behoefte. Heb dit in 2 maaltijden gesplitst.
als t in je dieet past.... ook erg lekker met wat uitgebakken spekjes of wat pittige salami//chorizo eerst uitbakken. :o

Butter chicken rijst + een kipsalade met zuur en sla
Rijst met cashewnoten en pindasaus
Kleine bami met kip
Roti kipfilet (geen plaat wel veel aardappels)
60 gram whey shake

In een half uur weggewerkt.

als t in je dieet past.... ook erg lekker met wat uitgebakken spekjes of wat pittige salami//chorizo eerst uitbakken. :o
Ja ik heb voor runderrookvlees gekozen ipv salami/spek aangezien daar meer kcal inzit. Dit was ongeveer 680kcal per maaltijd, lijkt me best schappelijk? Hiervan is al 350kcal tagliatelle, dit kun je in principe volledig schrappen. De rest is er lekker genoeg voor:).

Zat er ook aan te denken om er iets van zongedroogde tomaten doorheen te gooien, maar de olieloze versie kon ik niet vinden in de supermarkt. Olijven erdoorheen zal ook goed smaken;).

Ja ik heb voor runderrookvlees gekozen ipv salami/spek aangezien daar meer kcal inzit. Dit was ongeveer 680kcal per maaltijd, lijkt me best schappelijk? Hiervan is al 350kcal tagliatelle, dit kun je in principe volledig schrappen. De rest is er lekker genoeg voor:).

Zat er ook aan te denken om er iets van zongedroogde tomaten doorheen te gooien, maar de olieloze versie kon ik niet vinden in de supermarkt. Olijven erdoorheen zal ook goed smaken;).
Dacht ik al... :o mijn measl liggen gemiddeld boven 1000 kcal :o Als het maar lekker is :D

Je kan eens kijken bij lidl.. Die hebben vaak zakjes zongedroogde tomaten die je zelf kan wellen.
zongedroogde tomaten folder aanbieding bij Lidl - details
In de italiaanse weken...
Ook vaak bij de turk te verkrijgen
Bij de gewone supers hebben ze ze ook vaak als tapas hapje dan zitten ze vaak niet meer zo erg in olie.

Olijven erdoor is ook lekker. Je hebt ook ansjovis olijven.. als je niet te bang bent voor zout is dat erg lekker door de pasta. :)

macdonalds..
2 bigmacs
bakje patat
kipnuggets (9 stuks)
mayonaise
zoetzure saus
visburger
aardbei milkshake

20 euro uitgegeven aan dit :cool:

Voor 20 euro kun je ook naar een fatsoenlijk restaurant.

100 gram zilvervliesrijst + 15 kokosolie + 40 gram noten
100 gram makreel
200 gram tilapiafilet
300 gram roerbakmix + 3 eieren
300 gram kwark

Nice!! Thanks voor alvast het avond eten!

Nu aan de:
- 400gr magere kwark, 50gr granola, 50grhavermout + banaantje er doorheen

Zo nu tijd voor een biertje.

20180509_184414.jpg

Kut...effe laten gaan tijdens een Netflix avondje. Hele zak ongezouten pinda’s weggetikt. 1.200kcals. 1.000kcals over m’n dagtotaal :treuren:

Kut...effe laten gaan tijdens een Netflix avondje. Hele zak ongezouten pinda’s weggetikt. 1.200kcals. 1.000kcals over m’n dagtotaal :treuren:
:kiss: Kop op joh... het is eenmalig he..... gewoon weer even een paar dagen je schema aanhouden en je zal zien dat het allemaal wel meevalt.Het is echt niet zo dat je lijf nu in ene denkt hoppa ik kom een kilo aan. Dus take it easy :) Komt vast allemaal wel goed.

Ontbijt 450 gram havermout met fruitmix banaan, frambozen, en mango's. En een glas Orange juice met 2 vitaminepillen en 5 gekookte eieren.

Ontbijt: banaan, aardbeien, frambozen, bosbessen en een tas thee :)
Ontbijt.jpg

Terug
Naar boven