XXL Nutrition

Wat eet je nu?

Is dat echt alles? :eek:
Das een minihapje.. heb je dan geen honger daarna? :o Ik zou omgaan...

Valt goed mee eigenlijk.
Als ik me aan de 1500 kcal/dag wil houden moet ik niet al te gek gaan doen zo vroeg op de dag :D
Normaal eet ik muesli, rood fruit en magere yoghurt als ontbijt, maar mijn yoghurt is op en de winkels zijn dicht :treuren:

Valt goed mee eigenlijk.
Als ik me aan de 1500 kcal/dag wil houden moet ik niet al te gek gaan zo vroeg op de dag :D
Normaal eet ik muesli, rood fruit en magere yoghurt als ontbijt, maar mijn yoghurt is op en de winkels zijn dicht :treuren:
Winkels dicht? Hier is alles gewoon open... alleen korter.

Oef.. jouw dagtarget is zo ongeveer mijn ontbijt.. :o

• Like
Waarderingen: 040B
1CED4257-1433-4C4A-86C0-248F93249CF2.jpeg

Tartaar, spinazie, witte rijst.

• Like
Waarderingen: Bubs
Ik zou i.i.g. iets eiwitrijks toevoegen en een een 'starchy' carb, zoals havermout of brood. Zuivel kan ook.

Heb je helemaal gelijk in! Maja, zoals ik zei geen yoghurt meer en droge havermout (of zelfs met melk) vind ik ook maar niets...
Ga vandaag ook eens rondkijken om whey te kopen of zo, want ik haal amper mijn aantal eiwitten/dag.
Nu aan mijn lunch beginnen (daar zit alvast kip, een ei en 50g brood in :D)

Heb je helemaal gelijk in! Maja, zoals ik zei geen yoghurt meer en droge havermout (of zelfs met melk) vind ik ook maar niets...
Ga vandaag ook eens rondkijken om whey te kopen of zo, want ik haal amper mijn aantal eiwitten/dag.
Nu aan mijn lunch beginnen (daar zit alvast kip, een ei en 50g brood in :D)
Sorry, had je reactie gemist. Hier zijn veel supermarkten nog wel open. Qua eiwitten kom je met vlees/vis/ei/kwark toch een heel eind.

• Like
5eiere & 100gram havermout pannekoek met n beetje rozijnen :))

I feel your pain:) Ik moest t ook maar met piskbakje havermout een minibanaan doen deze morgen. Misschien moet ik ook maar overgaan op flink wat bessen en aardbeien. Of galiameloen oid. Lekker volumevoer:)

Valt goed mee eigenlijk.
Als ik me aan de 1500 kcal/dag wil houden moet ik niet al te gek gaan doen zo vroeg op de dag :D

• Like
I feel your pain:) Ik moest t ook maar met piskbakje havermout een minibanaan doen deze morgen. Misschien moet ik ook maar overgaan op flink wat bessen en aardbeien. Of galiameloen oid. Lekker volumevoer:)
ik voel jullie pijn.

ik moet het ook maar doen met 6000kcal :(

Fijn om te weten dat ik niet alleen ben :lol:
Gelukkig was mijn bord wat meer gevuld deze middag (en slechts 581kcal)

Lunch1.jpg

Over die salade smaakt zelfgemaakte pindasaus lekker. Aanrader.

500gr. magere kaas.

450gr havermout,
5 eieren,
2 bananen
glutamine shake

250 melk
20 gram whey XXX chocolate-caramel
10gram Bruna
10gram pindakaas
:coffee:

2e meal om 08:35
150gr oats
1 banaan
diepvries bessen&frambozen
Bcaa/glutamime shake

MyProtein Instant Oats chocolate... drool::zuip:

20gr Quakers muesli multifruit
20gr Kellogg's nourish
50gr aardbeien
30gr frambozen
30gr bosbessen
125gr magere yoghurt (ik had nog een restje op het werk, woohoo :D)

Terug
Naar boven