Fitness Seller

Wat eet je nu?

Slagroomtaart, kip en rijst... om 9u45 :eek:

125gr magere yoghurt, 15gr muesli, 15gr volkoren cornflakes, 30gr bosbessen.

Snap niet dat mensen zo raar denken over tijden, en dan met name ontbijt, wanneer iets gegeten wordt :o
Ik kan sochtends vrijwel hetzelfde eten als wat ik savonds eet. Ook qua waar ik zin in zou hebben.

Snap niet dat mensen zo raar denken over tijden, en dan met name ontbijt, wanneer iets gegeten wordt :o
Ik kan sochtends vrijwel hetzelfde eten als wat ik savonds eet. Ook qua waar ik zin in zou hebben.

Mijn maag zou protesteren.
Ik moet sowieso al een uur of 2-3 wakker zijn voor ik iets binnen krijg of ik ben de hele dag misselijk...

Mwa, een pizza als ontbijt hoeft van mij niet hoor. Ik hou het lekker bij mijn vertrouwde bak havermoutpap :p

• Like
Waarderingen: BB_

Same... vanochtend aan de spaghetti bolognese, volledig pak spaghetti en een grote pan bolognese saus :brew:

Oudste dochter keek wel wat vreemd, maar zei daarna iets als: "oma zei al dat je het niet tot zaterdag zou volhouden".

Mijn maag zou protesteren.
Ik moet sowieso al een uur of 2-3 wakker zijn voor ik iets binnen krijg of ik ben de hele dag misselijk...

Bijzonder is dat, mijn ega heeft dat ook. Terwijl ik niet weet hoe snel ik naar beneden moet om wat te eten, voel mij echt uitgehongerd dan.

Kip Shoarma van Muscle Meat met sla, tomaat, ui en home made Samurai

Pizza als ontbijt zou mij goed afgaan ja :)

OT: broodje pesto (met mozzarella en tonaat) :rolleyes:

Indiaas gekruid roerei met 50gr ontvette ham en 100gr spinazie, 50gr skyr met munt en 2 naanbroodjes met look en kruiden.

Laatst bewerkt:
chocolade-verslaving.jpg

Damn, ik doe al 2 maand of meer met een pakje van 100g :roflol:

asset-1113106.jpg

Terug
Naar boven