- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
valt mee toch..als je rest vd dag 2000eet (wat goed te doen is als je die big kings ipv een andere grote maaltijd neemt). zit je totaal op 4000.vooral met jouw gewicht moet dat geen probleem zijn toch?

zijn van die dunne pizzatjes he 
Probeer maar eens drie big kings xxl's te eten bro, is best een opgave, zelfs wanneer je echt honger hebt.
4000kcal is trouwens inderdaad prima voor mij, ik sla wel altijd een maaltijd over daarna![]()
het waren wel 3 grote iig. Maar icm met een kingsize cola kreeg ik niet alles op haha eerder 2 vd 3Dan ook nog een flinke berg knoflooksaus en je kunt nog 2 dagen nagenieten van je junkdagHeb ik geen behoefte aan, alleen met een verjaardag een stuk taart meer niet, oh en af en toe eet ik een zak kibbeling weg, echt lekker spul![]()

Twee supermarkt pizza margarita's met bedekte kant naar elkaar toe met een bak shoarmavlees er tussen.![]()

standaard meer knoflook dan kibbelingDan ook nog een flinke berg knoflooksaus en je kunt nog 2 dagen nagenieten van je junkdag![]()

Twee supermarkt pizza margarita's met bedekte kant naar elkaar toe met een bak shoarmavlees er tussen.![]()