Fitness Seller

Wat eet jij als je junkt?

Alles wat rondloopt/beweegt.

En ik junk altijd.

valt mee toch..als je rest vd dag 2000eet (wat goed te doen is als je die big kings ipv een andere grote maaltijd neemt). zit je totaal op 4000. :D vooral met jouw gewicht moet dat geen probleem zijn toch?

Probeer maar eens drie big kings xxl's te eten bro, is best een opgave, zelfs wanneer je echt honger hebt. :D

4000kcal is trouwens inderdaad prima voor mij, ik sla wel altijd een maaltijd over daarna :P

zaterdag is voor mij snackdag/maaltijd.. ik neem dan meestal een grote patat met saté-saus en 3 frikandellen speciaal :P

anders McDonalds of Burger King..

buiten de zaterdag snack ik niet meer..

pizza, ijs, shoarma, chocola alles wel

Heb ik geen behoefte aan, alleen met een verjaardag een stuk taart meer niet, oh en af en toe eet ik een zak kibbeling weg, echt lekker spul :D

Probeer maar eens drie big kings xxl's te eten bro, is best een opgave, zelfs wanneer je echt honger hebt. :D

4000kcal is trouwens inderdaad prima voor mij, ik sla wel altijd een maaltijd over daarna :P

ik heb er een x 3 besteld..1 zo een bigking xxl, en 2 andere soort. 1 kip ofzo en nog 1 :P het waren wel 3 grote iig. Maar icm met een kingsize cola kreeg ik niet alles op haha eerder 2 vd 3

• Topic Starter Topic Starter
Heb ik geen behoefte aan, alleen met een verjaardag een stuk taart meer niet, oh en af en toe eet ik een zak kibbeling weg, echt lekker spul :D
Dan ook nog een flinke berg knoflooksaus en je kunt nog 2 dagen nagenieten van je junkdag :D

broodje merguez met sate op de voetbal en soms pizza

kipburger, mc chicken of long chicken doet het em altijd wel bij mij :meal:

Twee supermarkt pizza margarita's met bedekte kant naar elkaar toe met een bak shoarmavlees er tussen. :cool:

Damn je junkt goed of je doet het niet!Jammie! Morgen mischien ook maar eens proberen. Met recht een pizza calamiteiten!;)

Ik eet als junk maaltijd 3 broodjes kebab, met alleen vlees zonder saus of zooi!
Ik vraag me nog steeds af of hier nou belachelijk veel vet inzit > iemand?
Volgens mij is het schapie a la neuk in aarsie vlees btw:p

Anders i.p.v. rijst, zelfgemaakte friet ( + kip + groente)
Ik ben niet zo'n junkie maar houd paaseitjes uit mijn buurt:D

pizza no doubt

Elke keer na het trainen zit ik aan de kapsalon. zo'n 2 a 3 keer per week dus.

ijs:rolleyes:

enkele keer een vette hap. ik junk alleen op zaterdag, verder zorg ik er wel altijd voor dat genoeg eiwitten krijg en niet overdrijf. Eens in de 1 á 2 maand een avondje doorzakken.

Terug
Naar boven