- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Probeer maar eens drie big kings xxl's te eten bro, is best een opgave, zelfs wanneer je echt honger hebt.![]()
appeltje eitje, krijg ik er nog wel kwark bij als toetje dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer maar eens drie big kings xxl's te eten bro, is best een opgave, zelfs wanneer je echt honger hebt.![]()
Ik vroeg me is af wat jullie eten als je een junkmaaltijd of dagje hebt.
Het gekste wat ik tot nu toe gedaan heb is 1700 kcal binnenspelen waarvan 140 gram suiker ongeveer. Gevulde koeken, ontbijtkoek, krentebollen, zeer zoete ranja. Daarna een enorme insulinepiek en heerlijk liggen maffen.
Nou kom maar op met de meest outragious junk/bulk maaltijden die je naar binnen geschoven hebt.

Ik heb vorige week hamburgers gemaakt, doe dit altijd op zaterdag als ik een junkdag heb;
500gr rundergehakt, vet afgieten
bruine bolletjes, sla,uit en dan 5 dikke burgers maken van het gehakt, beetje curry en slasaus erop en vreten maarrr![]()

heerlijk ,van die zelfgemaakte hamburges,daar vreet ik me onnozel in![]()

geen vaste junkdag of dagen ...dat werkt voor mij niet. ik junk gewoon wat meer of wat minder. junk laatste paar jaar elke dag wel wat denk. worstenbrood...sucijzenbrood krpketten frikadellen frriet ...tegenwoordig vaak pizza..durum doner ..kebab
?