XXL Nutrition

Wat eet jij als je junkt?

Ik vroeg me is af wat jullie eten als je een junkmaaltijd of dagje hebt.

Het gekste wat ik tot nu toe gedaan heb is 1700 kcal binnenspelen waarvan 140 gram suiker ongeveer. Gevulde koeken, ontbijtkoek, krentebollen, zeer zoete ranja. Daarna een enorme insulinepiek en heerlijk liggen maffen.

Nou kom maar op met de meest outragious junk/bulk maaltijden die je naar binnen geschoven hebt.

het heeft je precies goed gedaan l:roflol:

9 jan, 08 (1,94m, 92,4kg, bf ~ 20,2%)

Friet Goulash blijft mijn favoriet , en als je het zelf maakt met mager rundvlees valt de voedingswaarde nog best mee.
Een Tripple Whopper van bij Burger King is ook yummie en heeft 330g rundvlees , dus ook veel eiwitjes :meal:

• Topic Starter Topic Starter
het heeft je precies goed gedaan l:roflol:

Haha, ik vroeg me al af wie hem in zou koppen.
Mede dankzij DBB ben ik al 2 weken van de suiker en ongezonde rommel af en ik begin er ook niet meer aan in de toekomst. Op een enkele junkmaaltijd uitgezonderd.:rolleyes:

7 hamburgers met frietje in mac donald's is altijd te pruimen

Bigtasty menu met bacon.
2porties kipnuggets en mcflurry m&m!
kijk er nu al weer naar uit...

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb net weer heerlijk gejunked

2 pepersteaks, gebakken aardappeltjes, kipsalade en ijs met slagroom als toetje. en van alles een extra grote portie. Dat had ik even nodig vandaag, ik was vanochtend helemaal futloos en leeg, nu niet meer en gelukkig kan ik straks trainen.:D

owja, ook nog een glaasje rode wijn:zuip:

Laatst bewerkt:
Als ik net gejunked heb is dit topic wel leuk om te lezen. Voel ik me toch altijd een stuk geruster. :P

Mijn junks zijn namelijk echt de helft van wat jullie eten. Ik neem dan 250 gram chocola en dan plof ik al.

lol kheb dit smiddags eens naar binnen geschrokt toen we in het school smiddags mochten buiten eten. En de carrefour (warenhuis voor de Nederlanders) was dichtbij...
8 boterhammen, 1 grote zak pickle chips, 3 koffiekoeken en nen donut. In minder als een uur natuurlijk :D.

pizza's,brie,snack,chip's,rookworsten,burgerking,k.f.c.,enz.
alles wat voor handen ligt gaat naar binnen :D

Van alles, als 't maar lekker en ongezond is ;)
Friet, chocolade, pannekoeken, pizza...

Ik heb vorige week hamburgers gemaakt, doe dit altijd op zaterdag als ik een junkdag heb;

500gr rundergehakt, vet afgieten
bruine bolletjes, sla,uit en dan 5 dikke burgers maken van het gehakt, beetje curry en slasaus erop en vreten maarrr:burger:

Ik heb vorige week hamburgers gemaakt, doe dit altijd op zaterdag als ik een junkdag heb;

500gr rundergehakt, vet afgieten
bruine bolletjes, sla,uit en dan 5 dikke burgers maken van het gehakt, beetje curry en slasaus erop en vreten maarrr:burger:

heerlijk ,van die zelfgemaakte hamburges,daar vreet ik me onnozel in :D

Ik eet altijd een hoop zoetigheden dan. Na mijn gewone maaltijd wordt dat: 6 bollen ijs + veeeel chocoladesaus, een banaan, een hoop koekjes en af en toe nog wat tiramisu of chocolademoes erbij. Heerlijk. Daar kijk ik de hele week naar uit en is ook de reden dat ik door de week clean kan blijven eten.

geen vaste junkdag of dagen ...dat werkt voor mij niet. ik junk gewoon wat meer of wat minder. junk laatste paar jaar elke dag wel wat denk. worstenbrood...sucijzenbrood krpketten frikadellen frriet ...tegenwoordig vaak pizza..durum doner ..kebab

Als ik dat doe, swingt mijn BF zo de pan uit.

geen vaste junkdag of dagen ...dat werkt voor mij niet. ik junk gewoon wat meer of wat minder. junk laatste paar jaar elke dag wel wat denk. worstenbrood...sucijzenbrood krpketten frikadellen frriet ...tegenwoordig vaak pizza..durum doner ..kebab

Is dat zo vet dan (zonder sauzen)????

gewoon alles waar ik zin aan heb...pizza'tje, broodje döner of paar extra pannekoeken met een bak cornflakes met melk en eieren!

gewoon wat extra's pakken!

Mac of Burger King en thuis Pizza en friet!

Terug
Naar boven