XXL Nutrition

Wat en hoeveel drinken jullie op een dag?

al zeker 2 liter tijdens het werk, plus dan nog water bij mijn whey & pré workout shakes zal dan zo ongeveer op 4 tot 5 liter per dag zitten. En dan nog 1 flesje van 500ml coke zero tijdens middageten

Nu water maar in de bulk meestal 2 liter melk + 2 liter water ofzo

2-4 liter water en 2 liter melk, af en toe nog wel eens pure sinaasappelsap of een zelfgemaakte fruit smoothie:)

Melk en / of water á 2 liter per dag. En zo nu en dan blikje red-bull, heerlijk.

Ongeveer 3liter water + halve liter cola zero

Ongeveer 'n liter red bull, 'n liter melk, en twee liter water.

Redelijk wat koffie, zit ook water in. Tijdens het trainen ook rap 1.5l, op niet trainingsdagen zou ik eigenlijk nog meer water moeten drinken.

ongeveer:
1 glas sap
1 glas melk
1,5L water
3 glazen thee
1 koffie (caf-free)

2 liter water
1 liter halfvolle melk

0,5 liter kattenpis

Hebben we het hier over week of weekend dagen? Daar zit een wezenlijk verschil in mij bij:D. 's Ochtends 3x koffie en over de dag een wat water. 's Avonds vruchtensap.

Ik neem aan een doodgewone doordeweekse dag, anders zou deze thread overspoeld worden met bier.

Trainingsdag:

3.5 liter water
2 liter melk
6 koppen koffie

Niet trainingsdag
2 liter water
2 liter melk
6 koppen koffie

2-3liter water, soms wat cola zero en thee/koffie (koffie vooral in het weekend, waar daar krijg ik de schijterij van :o).

1 L chocomel, 600 ml melk en 2-4L water (heel soms een glas cola met uitgaan iets van mix drank maar dat is nooit zo veel)

Omdat ie 's ochtends koffie neemt.

Terug
Naar boven