MuscleMeat

Wat ga je doen vandaag?

Slapen en wat ik morgen ga doen, weet ik nog niet.

Werken van 8 tot 5 :(

boodschappen, trainen, dutje, bezoekje ergens, filmpie... zoiets denk ik :)

Vandaag is het zaterdag, en dan gaan mijn kinderen naar hun moeder voor 1 dag. Ga vanavond uit met mijn vriendin. Vanmiddag eerst nog met haar wat batminton spelen.

Trainen, coden, chatten met die hufters aan de andere kant van de noord plas, naar de coffeeshop scheuren, red bulls halen, coden, dbb vervuilen, cod spammen, grotduiken en slapen...zoiets.

Me ziekmelden en dan chagerijnig voor me uit zitten staren... Ik heb echt mijn week niet...

Ach ik zit al sinds woensdag thuis ziek, maar anders had ik allang op 't strand gelegen met een ijskoude heineken in me hand, en de dag hiervoor en daarvoor ook :D

Tsja, ik ben niet echt ziek genoeg om niet te kunnen werken denk ik. Heb gewoon echt absoluut geen zin. Is ook nog weer een rottijd, zou ik weer niet kunnen avondeten tot middernacht ofzo. Moet 5 mei van ze werken, heb afgelopen week ook lekker de feestdagen kunnen werken, dus ze stikken er maar even in.

ooooooooow #%^#$$%@##$@ k*tzooi!!!

ga net de gym in knalt er tijdens de 1e set weer die spier onder me long ergens. K*T nou ben ik sjaggie zeg.. kon binnen 5minuten naar buiten strompelen en lig nu met dit aso lekkere weer gestrekt te wachten tot de pijnstillers gaan werken..

DAMN!! :mad::mad::mad:

Nu opstaan na een lekker avondje feesten, straks een lekker wokschoteltje met een mix van groenten, gemarineerde stukjes kip en spirelli pasta klaarmaken.

En daarna in een shortje effe alleen door het stad gaan wandelen en paar oude collega's opzoeken. Eindelijk wat mooier weer om een short aan te kunnen doen!

naar voorschoten voor strongman training en vanavond naar de klote

- auto kuizen
- aquarium kuizen, want ik zie mijn visjes niet meer :D
- gras maaien
- veeeeeeel te veeeeeeel op DBB
- straks weer pokeren en misschien uit

Wat GTAIV spelen
Minivoetbal om 16u
Naar de vriendin :)

- auto kuizen
- aquarium kuizen, want ik zie mijn visjes niet meer :D
- gras maaien
- veeeeeeel te veeeeeeel op DBB
- straks weer pokeren en misschien uit

Ik moet vandaag van m'n pa ook het gras maaien.

-ook wat DBB
-naar de winkel wat te eten halen

Laatst bewerkt:
- boodschappen doen
- gras maaien haha ook al
- foto's maken van het afgemaakte tuinhekje (H)
- misschien stappen

• Topic Starter Topic Starter
Grasmaaien moet ik ook nog doen.

iemand intresse om 80m2 te maaien.?

werken

proberen mijn Windows Vista te redden, ik moet binnen 12 dagen opnieuw activeren........

..........dat krijg je dus met ILLEGALE software.........

Straks maar even eten. en als het goed is zit ik morgen even lekker in de zon hoop ik.

Terug
Naar boven