XXL Nutrition

wat gaat er fout!?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Waarom de ari op 0,5mg ED? 0,5 mg EOD is wel de max en helemaal bij deze dosis.

Ik zou er een ander middel bij pakken, omdat je gestopt bent met winstrol verlaag je de totale mg’s per week van je kuur en je gaat van 3 naar 2 middelen. Kuur verlagen ben ik nooit een voorstander van, hier door stageren ook vaak je gainzz. Elke 5/6 weken wisselen van 1 of meerdere middelen werkt het beste imo.

Buiten dat zal je ook rustdagen moeten pakken..

Ik pak vandaag een rustdag waarbij ik een nieuwe schema ga bedenken. Waarschijnlijk 2 rustdagen per week. Ik pak lange esters, Deca zou nu toch pas moeten beginnen? Test E werkt toch ook niet binnen 4 weken? Denk ik nou verkeerd?

Ik ging ervan uit dat het echte werk nu pas zou beginnen...

Ik pak vandaag een rustdag waarbij ik een nieuwe schema ga bedenken. Waarschijnlijk 2 rustdagen per week. Ik pak lange esters, Deca zou nu toch pas moeten beginnen? Test E werkt toch ook niet binnen 4 weken? Denk ik nou verkeerd?

Ik ging ervan uit dat het echte werk nu pas zou beginnen...

Het werkt vanaf het moment dat je het injecteert, dus vanaf de eerste injectie. Het heeft bij langwerkende ester alleen wat langer de tijd nodig om te pieken, maar dat neemt niet weg dat het niet werkt.

@Jeff Done

Maandag: kuiten/traps/buik
Dinsdag: rug / bicep
Woensdag: borst / tricep
Donderdag: kuiten/traps/buik
Vrijdag: quads
Zaterdag: hamstring / rug
Zondag: armen

Schouders pak ik niet direct. Die gaan altijd vanzelf mee.

Zo heb ik het gedaan tot begin deze week.

Ik heb best wel “problemen” met als iets niet loopt, dan kan ik impulsief zijn. Vanaf zaterdag heb ik eigenlijk geen vast patroon meer aangehouden, vooral nu ik weer kan squatten... Ik pak wel nooit dezelfde spiergroep achter elkaar. Ik wil mijn focus weer op benen leggen. Ik ben bijna 2M, jullie weten wel hoe fors benen moeten zijn op deze lengte voordat het er acceptabel uitziet.

Nu ik dit zo type besef ik dat ik mijn trainingschena ook weer op een rijtje moet krijgen. Kunnen jullie mij hierbij helpen? Wat is goed voor mij? Oefeningen kom ik zelf wel uit. Maar een goede volgorde, focus op benen met genoeg rust zou ik erg op prijs stellen.

Wat voor jou werkt zal misschien niet voor een ander werken en andersom. Dus iedereen kan hier zijn/haar ultimate muscle mass trainingsschema droppen, maar dit betekent niet dat dit voor jou werkt.

Ik heb de afgelopen 10 jaar een hoop verschillende dingen uitgeprobeerd en weet inmiddels wat voor mij wel of niet werkt. Voor mij is HIT, progressive overload in de 8-15 reprange + voldoende cardio toch wel echt de mix (denk voor iedereen eigenlijk wel). Eens in de zoveel weken je schema wat omgooien, maar niet veel spannends. Over het algemeen hou ik de oefeningen vrij basic. Ik pas hier en daar wat HIT principes toe, speel daar een beetje mee. Maar mijn voornaamste uitgangspunt is sterker worden in iedere reprange, voornamelijk tijdens de bulk. Tijdens de cut draait het bij mij voornamelijk om krachtbehoud en ben ik niet heel erg bezig die kracht nog verder uit te bouwen. Voornamelijk om blessures te voorkomen.

Waar ik voornamelijk in switch is de trainingsfrequentie. Bulk is minder frequentie, cut is meer frequentie. Dit geldt ook voor cardio.

Tijdens mijn eerste kuur voor het aankomen (gebruikte toen wel Tren ipv Deca) moest ik ook uppen in kcals, en nog best een hoop.
Voor mijn kuur begon zat ik rond de 3000 kcal / dag, en moest dit per week met 200 kcal ophogen net zolang tot ik goed ging aankomen.
Echter bleef mijn gewicht relatief gelijk en merkte ik al snel dat ik sneller moest uppen om resultaat te zien in gewichtstoename.

Hier was ik wat terughoudend mee omdat ik daar voor 3 jaar bezig ben geweest met goed afvallen.
Iig. ben ik tijdens de kuur het uppen steeds gaan versnellen, denk 200 kcal omhoog per 3 dagen ipv. per week.
Uiteindelijk eindigde ik op 5500 kcal per dag (deed toen 7x per week krachttraining + 15 min cardio).
En toen ik rond de 102kg kwam bleek dit alsnog meer mijn onderhoud kcal-inname te zijn met deze activiteiten.

Mijn stats kwamen verder ook redelijk overheen met die van jou (rond de 100kg, 1,93m en ik sportte toen 7x per week).
Dus gewoon blijven uppen, en ik weet dat 4600 meer dan voldoende moet lijken, maar met een hoge activiteitslevel
en bepaalde soorten AAS vreten mensen veel meer om aan te komen.

Verander alleen niet te snel, ga niet 500 kcal per 2 dagen uppen, anders heb je straks wel onnodig 1kg+ vet erbij :p

Waarom de ari op 0,5mg ED? 0,5 mg EOD is wel de max en helemaal bij deze dosis.

Ik zou er een ander middel bij pakken, omdat je gestopt bent met winstrol verlaag je de totale mg’s per week van je kuur en je gaat van 3 naar 2 middelen. Kuur verlagen ben ik nooit een voorstander van, hier door stageren ook vaak je gainzz. Elke 5/6 weken wisselen van 1 of meerdere middelen werkt het beste imo.

Buiten dat zal je ook rustdagen moeten pakken..
je was me voor met de adex :roflol:

25 mcg t3 doet ook geen hol

Oke jongens, net gewogen. 98.8kg. Helaas weer afgevallen. Ik heb donderdag rust gepakt.

Nieuw trainingsschema:

Maandag; Rust

Dinsdag: Lower Body A

Squat: 3-4X6-8

Leg curl: 3X10-12

Leg press: 3x 8-12

Barbell lunges: 3x8-12

Calf raise: 4x20

Woensdag: Upper Body A

Flat bench: 4X6-8

Row: 4X6-8

Incline Fly: 3x10-12

Pulldown: 3X8-12

Shoulder press: 3X6-10

Upright row: 2x8-12

Biceps: 3X8-12

Triceps: 3X8-12

Donderdag Rust

Vrijdag: Lower body B

Squat: 3-4X6-8

leg curl: 3X10-12

Leg press: 3x 8-12

Barbell lunges: 3x8-12

Calf raise: 4x20

Zaterdag: Upper body B

Incline Bench: 4x6-8

Pulldown: 4x6-8

Flat fly: 3x10-12

Row: 3x8-12

Lateral raise: 3x10-12

Shrugs: 3x6-8

Bicep: 3x8-10

Tricep: 3x8-10

Zondag: Rust

Gisteren was mijn eerste dag, lower body B. Laatste set squats 150kg. Heftige spierpijn dus dat is goed. Vanaf vandaag pak ik ook 50mg trenA ED. Is dit voldoende!? Omdat ik nu een nieuwe schema hanteer, zal ik dan het aantal kcal gelijk houden en afwachten? Of zal ik vanaf vandaag naar 5000kcal gaan. In principe heb ik nu 3 rustdagen in de week = minder verbruik.

Ik pak nu ook trouwens 0.25 aridimex.

Weer bedankt!

Laatst bewerkt:
Rustig jongen, zou die tren nu niet gebruiken tbh. Besef dat het ook met gear tijd vraagt

Zo te lezen heb je er al extra gear ingedrukt. Zo niet, zou ik 't achterwege laten. UB/LB training ben ik ook fan van, alleen zou ik eerst 1 bodypart pakken en dan pas het volgende. Dus niet pulldown, press, row, fly maar pulldown, row, press, fly bijvoorbeeld.

Gaat niet vooruit —> pakt meer gear.

Je hebt het niet begrepen...

Ik kon me wel vinden in @Curtis zijn reactie. Ik heb nog niet geprikt maar ik wil het dus ipv deca doen.

@JochemB wat probeer je nou te zeggen? Ik neem iedereen zijn mening mee in mijn besluit. Zoals je ziet heb ik alles al omgegooid adhv de reacties.

Laatst bewerkt:
Je post gaf de indruk dat je al je tren had gezet.

Klagen dat de weegschaal niet omhoog gaat, en dan vooral tren ace pakken :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven