Fitness Seller

Wat geef jij uit aan vakantie?

Peiling Peiling Vakantie Uitgaven?

• Totaal stemmers
    40

Daster

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
852
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Dus reis, verblijf en uitgaven daar bij elkaar opgeteld!

Vertel ook ff waar je heen gaat, hoe, waar je veblijft en wat je gaat doen:)

Ik ga naar Bulgarije (sunny beach) met het vliegtuig naar een 4-sterren appartement en verwacht in totaal zon 1200-1500 euro kwijt te zijn!

Mexico - Playa del Carmen - Hotel: Iberostar Quetzal/Yucatan - All in - 14n/16d
Ongeveer 3500 voor 2. Verwachten nog eens 1000 euro extra uit te geven aan excusies en stuff

• Topic Starter Topic Starter
Poll bijgevoegd. Invoeren wat je per persoon kwijt bent ;)

een 4sterren appartement ???

150 euro voor 10 dagen kok op ksa kamp (jeugdbeweging) (potje met 4 andere koks voor drank)

Dus reis, verblijf en uitgaven daar bij elkaar opgeteld!

Vertel ook ff waar je heen gaat, hoe, waar je veblijft en wat je gaat doen:)

Ik ga naar Bulgarije (sunny beach) met het vliegtuig naar een 4-sterren appartement en verwacht in totaal zon 1200-1500 euro kwijt te zijn!

ik weet nie wat jij van plan bent,maar drank kost daar niks, ik was vorig jaar geweest en was nog geen 1000euro kwijt, had all-inclusive hotel was iets van 700euro en 300 drank zoiets.

ligt er een beetje aan waar de reis heen gaat , ben over het algemeen niet te beroerd om wat uit te geven, maar de ene reis is nu eenmaal een stuk duurder dan de ander :D

Wil graag nog een keer naar de USA toe , maar daar moet je toch wat meer geld voor uittrekken als een Spanje oid

€0,- k ga niet :') helaas :(

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik heb van andere mensen gehoord dat een biertje daar gewoon €2,- kost en een mixdrankje het dubbele. Evenveel als tijdens mn andere vakanties!
Misschien dat het in de supermarkt allemaal iets goedkoper is, maar grootste uitgaven gebeuren toch tijdens het uitgaan.. Van dat geld is 630 euro trouwens voor reis+verblijf..

Vier**** appartement trouwens ja:) Blue Riviera Ze doen zelfs je afwas hahah.

.

Laatst bewerkt:
als ik ga naar mexico puerto vallarta 3 wkn 2000 eurie voor de reis en nog 1000 voor het verblijf daar maar wel zeker de moeite waard

Nou ik heb van andere mensen gehoord dat een biertje daar gewoon €2,- kost en een mixdrankje het dubbele. Evenveel als tijdens mn andere vakanties!
Misschien dat het in de supermarkt allemaal iets goedkoper is, maar grootste uitgaven gebeuren toch tijdens het uitgaan.. Van dat geld is 630 euro trouwens voor reis+verblijf..

Vier**** appartement trouwens ja:) Blue Riviera Ze doen zelfs je afwas hahah.

schiet die andere mensen maar. vriend van me is net terug uit 5 sterren hotel voor 10 dagen ofzo, en was incl drank en vreten (totaal dus) iets an 800e kwijt.

bier is 1 tot 2 leva (50ct tot 1 euro) ...info vers van de pers.

vorige jaar reis mallorca 700 eu 8 dagen all in hotel.

elke dag 100 euro aan eten / uitgaan / leuke dingen doen.

dus 1500eu

Weekje Kreta, all in en neem nog 500 euro mee voor extra kosten. Reis kost 1200.

10 dagen Torremolinos zal zo rond de 2000 Euro per persoon kosten.

10 dagen Malgrat de Mar met de bus

550€ verblijf + reis + eten en drinken

geen geld lijkt me.

weekje Blanes was minder dan 500 euro

15 dagen Cattolica 4 * hotel incl ontbijt + lunch

Totaal vlucht+hotel 2300€

overige kosten denk ik 700.

Terug
Naar boven