AndroidHealthClinic

Wat heb ik nou precies nodig aan eiwitten Kd en vetten

Mijnheer

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
Massa
40kg
Vetpercentage
Ik lees hier al een tijdje rond, heb alle sticky's gelezen maar ik kom altijd op een ander antwoord uit. Ik wil mijn kcal behoefte weten, aangezien ik bezig ben met cutten, maar ik wil zeker geen spierverlies krijgen, aangezien ik de afgelopen half jaar heb gebulkt, en de spieren niet heel veel zijn ;p
Het buikje moet er echter sowieso af.

Maar wie kan me nu zeggen hoe veel kcal ik nodig heb, hoe veel gram eiwitten, koolhydraten en vetten?

Ik wil op onderhoudsniveau eten en dan dmv cardio het vet kwijtraken.

Ik ben 1.74 meter, weeg 70 kg de momenten dat ik beweeg:

Maandagavond: 60 min kracht
Dinsdag: 40 min intensief cardio
Woensdag: 20 min kracht, 40 min intensief cardio
Donderdag: rust
Vrijdag: 60 min kracht
Zaterdag: 20 min kracht, 20 min intensief cardio
Zondag: voetbal wedstrijdje op laag niveau

• Topic Starter Topic Starter
Ik kom er niet goed uit met mijn matige engels, en heb geen bodyfat en waist opgemeten

Sticky lezen

Heb ik gedaan maar ik kom er gewoon niet uit, ik wil wat zekerheid hebben of ik t goed doe

Dit heb ik vandaag ff in excel in elkaar gezet, maar weet dus niet of ik er nu echt een stuk boven zit of dat ik de kcal behoefte verkeerd heb berekent

Bijlagen

Onderhoud uitrekenen,
Daar 500kc boven zitten met ongeveer 2.5 gr eiwit kilo, 1 gr vet, en rest koolhydraten.

Ik wil juist in de cut gaan zitten, dan moet ik toch op onderhoud eten (en dit minderen door cardio)

Waarom cut met 69 kilo?
Maar dan onder onderhoud zitten klopt.

Ben nu 70 kilo en heb wat spieren gekregen maar gewoon heel veel vet er bij, dat moet er eerst af

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

zonder dat de spieren er af gaan

Terug
Naar boven