SiRoj Freaky Bodybuilder Lid sinds 31 okt 2005 Berichten 6.695 Waardering 6 5 mrt 2007 #41 - Majo - Curry - Ketchup - Cola Light - Halvarine - Gebraden gehakt(vleeswaren) - Jong belegen kaas - Multivitamine drank
- Majo - Curry - Ketchup - Cola Light - Halvarine - Gebraden gehakt(vleeswaren) - Jong belegen kaas - Multivitamine drank
Ano_80 Colossal Veteran uitgeschakeld 10.000 berichten Lid sinds 25 mrt 2004 Berichten 14.298 Waardering 252 Lengte 1m86 Massa 108kg Vetpercentage 17% 5 mrt 2007 #42 een blok coke en pep van allebei een kilo, verder 400iu sth en slin j/k Kip, groente, kwark, magere melk, zalmfilet,tonijn steaks, biefstuk, mosterd, ketchup, vetvrije mayonaise (duur k*tspul ), 10+kaas (smaaksensatie van papier )
een blok coke en pep van allebei een kilo, verder 400iu sth en slin j/k Kip, groente, kwark, magere melk, zalmfilet,tonijn steaks, biefstuk, mosterd, ketchup, vetvrije mayonaise (duur k*tspul ), 10+kaas (smaaksensatie van papier )
R Robke78 Town Drunk Elite Member 15 jaar lid 50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten Lid sinds 18 dec 2006 Berichten 56.619 Waardering 17.420 Lengte 1m72 Massa 105kg Vetpercentage 15% 5 mrt 2007 #43 In de deur: Eieren Becel Boter Ice Tea light Appelsap Sinaasappelsap Cola Light Witte Wijn In de schappen: Sausjes allerhande (light welliswaar) Zilveruitjes Komkommertjes int zuur Mini-salami (allerlei soorten), Blok 48% Kaas 2 Pakjes Kipfilet 2 Pakjes Filet de York 4 Pakjes 17+ Kaas 2 Pakjes Struisvogelfilet 2 Pakjes magere Ham 2 Pakjes KalkoenFilet Krop Ijsbergsla 3 Potjes Danio Pot Bosbessenjam 5 bakken kwark 4 Leffe 9 Zak met halve kilo spruiten Pakje gerookte zalm Pakje gerookt heilbot En ik ben ongetwijfeld nog wel vanalles vergeten. Let wel, dit is voor mij en mijn vriendin en we hebben pas gewinkeld
In de deur: Eieren Becel Boter Ice Tea light Appelsap Sinaasappelsap Cola Light Witte Wijn In de schappen: Sausjes allerhande (light welliswaar) Zilveruitjes Komkommertjes int zuur Mini-salami (allerlei soorten), Blok 48% Kaas 2 Pakjes Kipfilet 2 Pakjes Filet de York 4 Pakjes 17+ Kaas 2 Pakjes Struisvogelfilet 2 Pakjes magere Ham 2 Pakjes KalkoenFilet Krop Ijsbergsla 3 Potjes Danio Pot Bosbessenjam 5 bakken kwark 4 Leffe 9 Zak met halve kilo spruiten Pakje gerookte zalm Pakje gerookt heilbot En ik ben ongetwijfeld nog wel vanalles vergeten. Let wel, dit is voor mij en mijn vriendin en we hebben pas gewinkeld
SiRoj Freaky Bodybuilder Lid sinds 31 okt 2005 Berichten 6.695 Waardering 6 5 mrt 2007 #44 Robke78 zei: Let wel, dit is voor mij en mijn vriendin en we hebben pas gewinkeld Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Mag toch hopen dat al die prut er niet al 2 weken staat
Robke78 zei: Let wel, dit is voor mij en mijn vriendin en we hebben pas gewinkeld Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Mag toch hopen dat al die prut er niet al 2 weken staat
R Robke78 Town Drunk Elite Member 15 jaar lid 50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten Lid sinds 18 dec 2006 Berichten 56.619 Waardering 17.420 Lengte 1m72 Massa 105kg Vetpercentage 15% 5 mrt 2007 #45 SiRoj zei: Mag toch hopen dat al die prut er niet al 2 weken staat Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... HeHe ... meeste is uit pakjes dus lang houdbaar ... dus kunnen we het ons wel veroorloven om eens in de 2 weken te gaan winkelen ... Zwijg nu wel nog wat er nog allemaal in de diepvries ligt ...
SiRoj zei: Mag toch hopen dat al die prut er niet al 2 weken staat Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... HeHe ... meeste is uit pakjes dus lang houdbaar ... dus kunnen we het ons wel veroorloven om eens in de 2 weken te gaan winkelen ... Zwijg nu wel nog wat er nog allemaal in de diepvries ligt ...
Masters Freaky Bodybuilder Lid sinds 23 okt 2003 Berichten 4.593 Waardering 342 Lengte 1m79 Massa 82kg Vetpercentage 11% 5 mrt 2007 #46 paar dozen eieren veel kwark yoghurt boter yakult kaas kalkoen/ kip filet tomaten komkommer sla mais groenten die op het menu staan dat was het eigenlijk wel. Geen junkfood. Je kan het tenslotte ook niet opeten als je het niet hebt. Wel zo handig.
paar dozen eieren veel kwark yoghurt boter yakult kaas kalkoen/ kip filet tomaten komkommer sla mais groenten die op het menu staan dat was het eigenlijk wel. Geen junkfood. Je kan het tenslotte ook niet opeten als je het niet hebt. Wel zo handig.
m44 Advanced Bodybuilder Lid sinds 7 jul 2006 Berichten 933 Waardering 0 5 mrt 2007 #47 hmmm is ie getrouwd of niet. Das wel een verschil he