XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

uhm... ''populair vriendje''... cat fight.... onzeker reageren.. Nitwit onze tienermeisje:):o

Eindelijk :D Mag ik ook even tiener zijn :D

Nah, beetje uit zijn verband getrokken hier, door de reacties en mijn reactie daarop.

De kern klopt nog maar inmiddels is het opgeblazen buiten proporties en lekker op DBB niveau. :cool:

Funny shit.:)

uhm... ''populair vriendje''... cat fight.... onzeker reageren.. Nitwit onze tienermeisje:):o

nou kom op :p niemand is geboren bulkend van het zelfvertrouwen. Dat ze een beetje twijfelt vooral zo vroeg in de relatie mag best :p maar of het gezond is, is wat anders (voor haar). Ze realiseert zich wel dat ze ook niet perfect is, doen we allemaal onderbewust :D

Alleen je moet je even realiseren dat het hier om een goedkope sl*t gaat dat zich meteen aanbied in de wc van een discotheek of wat dan ook. Je ziet toch wel in dat je eigenwaarde hoger is dan dat of niet?

Hopelijk wordt die rust je gegund. Pics van je vriend?
Nee, ik post hier alleen pics van mijzelf. Nooit van anderen.
Vind ik dus not done.
Hij vraagt daar niet om. ;)

Zou raar zijn, als ik hier anderen veroordeel omdat ze foto's van bekenden hier plaatsen..en vervolgens het zelf doe.

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 22:47 ----------

nou kom op :p niemand is geboren bulkend van het zelfvertrouwen. Dat ze een beetje twijfelt vooral zo vroeg in de relatie mag best :p maar of het gezond is, is wat anders (voor haar). Ze realiseert zich wel dat ze ook niet perfect is, doen we allemaal onderbewust :D

Alleen je moet je even realiseren dat het hier om een goedkope sl*t gaat dat zich meteen aanbied in de wc van een discotheek of wat dan ook. Je ziet toch wel in dat je eigenwaarde hoger is dan dat of niet?

Nobody's perfect. Ik heet niet nobody :D

hehe nou succes en tenzij het een brad pitt look a like is of iets dergelijks zou ik de moeite niet nemen als ik jou was :p

Komt goed. Of niet, zien we dan wel weer. ;)

That's more like it ;)

Kunnen jullie s.v.p dat gespam ergens anders voortzetten, we hebben het over ''wat heeft je dag verpest'' en geen gezeik van een meid die denkt dat er wordt vreemdgegaan

Kunnen jullie s.v.p dat gespam ergens anders voortzetten, we hebben het over ''wat heeft je dag verpest'' en geen gezeik van een meid die denkt dat er wordt vreemdgegaan

Wie ben jij nou weer???

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 23:02 ----------

Dit is ons topic b*ch. Gtfo

Eindelijk :D Mag ik ook even tiener zijn :D

Nah, beetje uit zijn verband getrokken hier, door de reacties en mijn reactie daarop.

De kern klopt nog maar inmiddels is het opgeblazen buiten proporties en lekker op DBB niveau. :cool:

Funny shit.:)

Ik weet het.. ik dacht ik doe even gezellig met jullie mee:)

Ik hoorde dat die chick eigenlijk waterpoloer was die je vriendje wilde afpakken

Gisteren met een chick gekloot waar de vriend naast stond, ik arm om dr middel hij haalde me arm weg, deed net zo hard me arm weer terug. Kerel heeft geen woord gezegd en zijn vriendin maar contact blijven zoeken en zeggen wat een slechte relatie ze had. Ook uitgebreid afscheid nemen van mij, geniaal.

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 23:12 ----------

Ik hoorde dat die chick eigenlijk waterpoloer was die je vriendje wilde afpakken

Jij bent mijn nieuwe fanboy,welcome bij de waterpoloer fan club

Gisteren met een chick gekloot waar de vriend naast stond, ik arm om dr middel hij haalde me arm weg, deed net zo hard me arm weer terug. Kerel heeft geen woord gezegd en zijn vriendin maar contact blijven zoeken en zeggen wat een slechte relatie ze had. Ook uitgebreid afscheid nemen van mij, geniaal.

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 23:12 ----------

Jij bent mijn nieuwe fanboy,welcome bij de waterpoloer fan club
Je was ook zeker buffer dan hem?

Stoere boy, was zeker een ecto van 50kg anders had je het niet gedurfd :roflol:

na je cut zie je er zeker ook zo uit

Terug
Naar boven