Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat een h**r moet het geweest zijn dan als ze toeliet dat je der arm om heer heen deed terwijl haar vriendje er precies naast staat :roflol: Zo'n h**r wilt niemand toch qua relatiemateriaal? Zei der vriendje er helemaal niks over :roflol: wat een delta

bromance

Wat een h**r moet het geweest zijn dan als ze toeliet dat je der arm om heer heen deed terwijl haar vriendje er precies naast staat :roflol: Zo'n h**r wilt niemand toch qua relatiemateriaal? Zei der vriendje er helemaal niks over :roflol: wat een delta

Nee maar ze kwam ook helemaal niet als een sl*t over ofzo, was een heel net meisje alleen was niet echt positief over der relatie. :p

Ik wou dat een meisje het toeliet dat ik mijn arm om haar heen mocht slaan :fa:

Nieuwe dagvaarding.
Om 10.20 moet ik er zijn, 't is ook wat.

eergisteren stond er zo een zielig beta mannetje met een vriendin van mij te kloten.. hij sloeg haar arm rond haar middel. Zij moest eigenlijk niets van hem hebben en vroeg aan mij om te doen alsof ik haar vriendje was en hem weg te jagen.. ik trok zijn arm van haar af maar enkele ogenblikken later deed hij het terug.. die vriendin van mij was er echt wel vies van maar ik had best wel medelijden met die jongen, dus ik zei tegen haar geef hem wat aandacht, dan is die jongen weer gelukkig voor de rest van het weekend en kan hij hierover gaan opscheppen tegen zijn vriendjes..

die vriendin van mij vond zichzelf hierna zo vies en cheap, daar voel ik mij nu wel wat slecht bij dat ik haar dit heb aangedaan :(

Hahaha tim, wat een actie :p

eergisteren stond er zo een zielig beta mannetje met een vriendin van mij te kloten.. hij sloeg haar arm rond haar middel. Zij moest eigenlijk niets van hem hebben en vroeg aan mij om te doen alsof ik haar vriendje was en hem weg te jagen.. ik trok zijn arm van haar af maar enkele ogenblikken later deed hij het terug.. die vriendin van mij was er echt wel vies van maar ik had best wel medelijden met die jongen, dus ik zei tegen haar geef hem wat aandacht, dan is die jongen weer gelukkig voor de rest van het weekend en kan hij hierover gaan opscheppen tegen zijn vriendjes..

die vriendin van mij vond zichzelf hierna zo vies en cheap, daar voel ik mij nu wel wat slecht bij dat ik haar dit heb aangedaan :(

Oh sorry, dan app ik met je vriendin en wilt ze afspreken:(

Lig met blote rug richting haar in bed...

Schoonmaakster: Slaap je?
Ik: zZzzzZz

you-dont-say.jpg

vervolgens sta ik in me kast kleding wat uit te zoeken om aan te kleden

Schoonmaakster: ben je wakker?
Ik: Nee ik slaap...

you-dont-say.jpg

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jul 2012 om 10:10 ----------

19808619.jpg

Fraai exemplaar van de pussificatie van de samenleving. Je hoeft niet alles te pikken. Volgende keer dat iemand een grote bek opzet, timmer je hem gewoon op zn smoel. En hey: die "no racist" mag je ook weglaten. De waarheid vertellen is geen racisme, het is toch zo gebeurd of niet dan?

Vind vechten vrij debiel dus ik vermijd het liever + ik was een vriend/klant aan het trainen. Maar het had niet veel langer moeten duren en wou wete of ik dan in mijn recht kan zijn.

gister nacht 2 broodjes nutella :(

Terug
Naar boven