AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ga je even fietsen... Rammelt er wat bij mijn achterwiel is er een hele serie spaken kapot... en de velg is ook al kapot... :(

2.5 week alleen thuis gezeten zonder problemen en nu is mijn vader weer thuis sinds gisteren en om het kwartier vliegt internet er uit...... dit gebeurt ook sinds gisteren. zal wel geen toeval zijn

****ing benauwdheid en heel m'n gezicht opengehaald met het scheren... pfff voortaan iedere dag, 1 week laten staan en dan met een mesje is een hel.

2.5 week alleen thuis gezeten zonder problemen en nu is mijn vader weer thuis sinds gisteren en om het kwartier vliegt internet er uit...... dit gebeurt ook sinds gisteren. zal wel geen toeval zijn

Je paps surft op veel hardcore postzegel sites zo te horen.

Te laat op, niet goed gegeten , k*t.........

Briefje van 20 kwijt geraakt tijdens boodschappen doen :fuu:

Wat een k*t dag, gister avond stad in geweest, paar biertjes gedronken, was 12 uur thuis .. moest er om 5 uur uit .. heb vanaf 05:10 tot 05:28 zwetend op de wc gehangen ... 3 biertjes .. wat een k*t gevoel ..

Ja het is idd voor voetbal. En doordat ik toch redelijk wat tijd in de gym spendeer moet ik ook wat meer gewicht meesleuren dan de anderen waarmee ik speel.

Maakt toch zoveel niet uit? Ik heb in het 6de middelbaar iets van 11/10 gehaald. En ik was toen ook al een jaar aan het trainen en een stukje buffer dan de rest. ( ik haalde in het 3rde misschien 7/10 )

Dat een 10km je moeilijker valt is logisch maar die test was me op het lijf geschreven. Rustig beginnen gewoon op je gemak lopen zoals al gezegd. Dat zolang mogelijk volhouden en dan bij de laatste beeps gewoon lekker interval sprinten.

Doordat je redelijk wat tijd in de gym spendeert moet je normaal meer spiermassa hebben bij een hopelijk zelfde bf% als de ecto's dus dan zou je toch ook iets rapper moeten kunnen sprinten. Zo veel uithouding komt er imo niet bij kijken.

Als je relatief groot bent/lange benen hebt raad ik je ook aan om grote stappen te nemen en zo relatief rustig op de beep je draai te kunnen pakken.

Net wat pics getrokken, ben nog altijd vet as phuck :roflol:

:sad:

:fuu::fuu::fuu: Eric!!!!!! Nooooooooooooooooooooo

Terug
Naar boven