XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja, duidelijk. Het leukste "alles wat in je opkomt topic" is weg, en met zo'n flauwe laatste post ook. "Gaat nergens over" boeiend? Zet 't dan ergens neer waar het niet telt als posts ofzo. Maargoed. Binnenkort eens kijken of ik mijn moeder kan verleiden tot het eten van cornetto's, dan kan ik daar wel wat vragen over verzinnen denk ik. :D

Ja, duidelijk. Het leukste "alles wat in je opkomt topic" is weg, en met zo'n flauwe laatste post ook. "Gaat nergens over" boeiend? Zet 't dan ergens neer waar het niet telt als posts ofzo. Maargoed. Binnenkort eens kijken of ik mijn moeder kan verleiden tot het eten van cornetto's, dan kan ik daar wel wat vragen over verzinnen denk ik. :D

Er kwamen nog best nuttige dingen voorbij hoor :p

Open dan een nieuw topic? zit op men mobiel een weet niet goed hoe het moet. Zet het in humor & geouwehoer fzoiet en noem het 'alles wat in je opkomt topic'? Of 'het grote onzin topic'? :dunno:

Open dan een nieuw topic? zit op men mobiel een weet niet goed hoe het moet. Zet het in humor & geouwehoer fzoiet en noem het 'alles wat in je opkomt topic'? Of 'het grote onzin topic'? :dunno:

Mag niet, meerdere pogingen geweest voor een dag café, wss.had.dbb wat post nodig :p

hahaha op de klassieke manier gesloten ook: gaat nergens over locked.

Got to love EricR

The avengers is ondertussen al uit op dvd maar nog steeds geen torrent te vinden die dvd kwaliteit benadert..
Die anti piracy kloothommels slagen toch wel goed in hun opzet..

Bij mijn weten komt ie pas uit volgende maand hoor :scratch:

Als ik op video-palace kijk zou ie al beschikbaar moeten zijn want hij staat bij de top 15 volgens klanten.
Wel in Belgie wel te verstaan. Weet niet of wij voorlopen op z'n zaken op nl..

k*tvrienden die alleen komen chillen als er een grote groep komt. irriteer me al de hele k*tvakantie aan hun.

I ****ing cockblocked myself... :roflol:

wijf zegt hoe ze bang is om alleen te zijn voor onweer, en ik zeg gewoon dat ik het zalig vind om dan naar de regen te luisteren te kijken en te luisteren...

****ing slipped my mind dat het straks gaat onweren. Duurde half uur vooraleer ik het doorhad :roflol:

I'm getting too old for this shit.

wijf zegt hoe ze bang is om alleen te zijn voor onweer, en ik zeg gewoon dat ik het zalig vind om dan naar de regen te luisteren te kijken en te luisteren...

****ing slipped my mind dat het straks gaat onweren. Duurde half uur vooraleer ik het doorhad :roflol:

sucks bro

altijd klote als je later achter dat soort dingen komt :roflol:

Hoezo gaat het straks onweren?

:roflol: typisch dat je het nadien pas door hebt! Is mij ook al een paar keer overkomen!

gelaserd met de motor met 221 km p uur ben er helemaal verkankerd en misselijk van

Was er laatst niet een discussie hier dat de politie je ook daadwerkelijk aan de kant moet zetten voordat ze je er op kunnen beboeten? Of ben je aan de kant gezet lol

Terug
Naar boven