MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Last van rechts, terwijl ik met links fap...

Het heeft mijn dag verpest dat niemand serieus reageert .. stelletje coïtusverslaafden :P

Klant keurt een ontwerp goed (van een andere partij). Ik merk al op dat in het ontwerp de witruimte tussen het menu en de content belachelijk groot is en dat het logo te groot is. Maarja, moest toch zo worden.

Website gebouwd, klant krijgt het te zien, en surprise mother****er: "witruimte onder menu te groot en het logo mag wel wat kleiner".

Het heeft mijn dag verpest dat niemand serieus reageert .. stelletje coïtusverslaafden :P
Misschien zit je met los kraakbeen oid?

Vroeger kraakte mijn pols super hard als ik hem rond draaide. Volgens mij heeft de dokter ooit gezegd dat het iets met mijn kraakbeen was en het niet de moeite was om het te opereren.
Sinds ik hard train en omega 3 pak gaat het echt een stuk beter

:roflol:

Andere klant heeft een content div van 490 pixels breed (of smal eigenlijk), wil daar een tabel met 8 ****ing kolommen, doe je dat, gaat ie klagen dat het te druk/rommelig is. No shit mother****er, jij bent degene die ****ign 8 kolommen in zo'n smalle content ruimte wil proppen.

Oh ja, en klagen dat de teksten bij de afbeeldingen in de slider niet goed leesbaar zijn. No shit, je hebt ze zelf in crappy quality aangeleverd, in het origineel zijn ze netzo slecht leesbaar :roflol:

Als je een rechthoekige ovale cirkel hebt, in een rode kleur. Je wilt hem naar blauw hebben maar je hebt alleen maar een gele kubus wat doe je dan? Je mag de kubus niet draaien of optillen, en de cirkel mag maximaal 45graden naar rechts toe.

Succes.

ik zag zon koelie vandaag met een xxl v hals amk dikke borstyhaar wat eruit steekt en loopt gwn zo op straat moest bijna spontaan kotsen pff

:roflol:

Andere klant heeft een content div van 490 pixels breed (of smal eigenlijk), wil daar een tabel met 8 ****ing kolommen, doe je dat, gaat ie klagen dat het te druk/rommelig is. No shit mother****er, jij bent degene die ****ign 8 kolommen in zo'n smalle content ruimte wil proppen.

Oh ja, en klagen dat de teksten bij de afbeeldingen in de slider niet goed leesbaar zijn. No shit, je hebt ze zelf in crappy quality aangeleverd, in het origineel zijn ze netzo slecht leesbaar :roflol:
Mensen die verwachten dat je wonderen kan verrichten met computer/websites :roflol:
Wat is je oplossing?

Mensen die verwachten dat je wonderen kan verrichten met computer/websites :roflol:
Wat is je oplossing?

Vrij simpel, teruggemaild waar het op staat haha.

Ook een keer een klant gehad die belde dat ie sommige bijlagen niet kon toevoegen aan z'n mailtjes (wtf heeft dat met mij als web developer te maken?), vervolgens kwam de aap uit de mouw dat z'n bijlagen te groot waren en het ingestelde limiet overschreden. Wordt ie boos dat ik het niet kan maken, wtf :roflol:

En zo'n klant die dan screenshots gaan sturen dat de site er slecht bij hem uitziet. Zie je die mooie painty Windows XP layout met IE6 open, no shit dat de site er slecht uitziet, dat ondersteunen we niet. En het hele internet ziet er dan slecht uit.
Dit is allemaal van vandaag (op die met het bijlage limiet na), word er haast agressief van.

Laatst bewerkt:
Haha omfg :roflol:

Denk dat zo'n 2% van de wereld IE6 gebruikt en zo'n 50% van mijn klanten :roflol:

Gouden regel voor web developers: heeft je klant geen informatica opleiding genoten? Vermenigvuldig je geschatte uren met 3, je klant weet niet wat ie wil en alles moet 10x anders.

Laatst bewerkt:
Grootste k*tevenement van het jaar is weer begonnen, 5 meter van me vandaan een week lang. FML.

Als je een rechthoekige ovale cirkel hebt, in een rode kleur. Je wilt hem naar blauw hebben maar je hebt alleen maar een gele kubus wat doe je dan? Je mag de kubus niet draaien of optillen, en de cirkel mag maximaal 45graden naar rechts toe.

Succes.

what-you-did-there-i-see-it.thumbnail.jpg - 265292

Terug
Naar boven