MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

6 ramen in de zon, zelfs met ventilator smelt ik :'(

Snap het niet meer :(

wooow hebben jullie het ook zo ****ing heet:roflol: zit te twijfelen of ik naar het strand ga, dan word je gewoon levend gebraden:(

Niet zo gemeen zijn tegen hoody. Jullie missen de nuance achter zijn post, was meer retorisch bedoeld. snapie? En nou lief doen allemaal, het is voor iedereen warm.

net alsof wij de retoriek niet doorhebben, onze reactie was vanwege de nutteloosheid van deze retoriek.

beetje zoals:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet zo gemeen zijn tegen hoody. Jullie missen de nuance achter zijn post, was meer retorisch bedoeld. snapie? En nou lief doen allemaal, het is voor iedereen warm.
no+shit+sherlock+2.jpg - 265677

door die hitte ben ik alleen wat 'agressiever'! Dat het maar snel terug 20° wordt!

net alsof wij de retoriek niet doorhebben, onze reactie was vanwege de nutteloosheid van deze retoriek.

beetje zoals:
[Link niet meer beschikbaar]

Je snapt 't punt alsnog niet Angelus, het punt was dat de benauwdheid mijn dag verpest had, omdat ik daardoor niet naar het strand kan gaan, vandaar dat ik het in dit topic post. Dit topic heeft uberhaupt geen relevante bijdrage voor anderen, behalve mensen zoals jij die kicken op leedvermaak:roflol:

Gaan jullie niet zwemmen ofzo? beetje op dbb zitten nerds :o

good day ;)

Ok voor de simpele zielen onder jullie:

HOODY ZOU NAAR STRAND GAAN:D
HOODY BLIJ:D
HOODY VIND HET BEETJE WARM NU:(
HOODY KAN NIET NAAR STRAND:(
HOODY VERDRIETIG:treuren:
------------------------------------+
= dag verpest

Ok voor de simpele zielen onder jullie:

HOODY ZOU NAAR STRAND GAAN:D
HOODY BLIJ:D
HOODY VIND HET BEETJE WARM NU:(
HOODY KAN NIET NAAR STRAND:(
HOODY VERDRIETIG:treuren:
------------------------------------+
= dag verpest
Ooooh nu snap ik het, bedankt!

beetje zoals:
[Link niet meer beschikbaar]

Als je gewoon lekker wat wilt kletsen, waar dit topic voor dient;), moet je toch niet iedere keer met een doordachte opmerking of een nieuw feitje afkomen?

Veel conversaties in rl beginnen met zo'n 'onzin'. Mij stoort het meer wanneer dit midden in de dialoog gebeurt. Mijn broer is hier enorm goed in en het is dan ook zijn specialiteit om mij te vervelen. Daarom dat ik meestal niet enthousiast reageer wanneer hij tracht een sociale interactie met mij aan te vangen. Maar t'is te warm voor een echte discussie. Moest er nog iets zijn wat je wilt aanvullen/verbeteren, Reserveer dan via pm of karma een datum wanneer je dit verder wilt zetten. groet.

edit, mijn punt is niet dat hoody behoefte heeft aan een hartelijk gesprek of dergelijk. Gewoon dat het normaal is dat men dingen meldt die eigenlijk iedereen wel weet en je dit niet altijd hoeft te parafraseren.

Gaan jullie niet zwemmen ofzo? beetje op dbb zitten nerds :o

good day ;)

Idd, ik ga nu richting gym

---------- Post toegevoegd Sun 19 Aug 2012 om 12:35 ----------

Als je gewoon lekker wat wilt kletsen, waar dit topic voor dient;), moet je toch niet iedere keer met een doordachte opmerking of een nieuw feitje afkomen?

Veel conversaties in rl beginnen met zo'n 'onzin'. Mij stoort het meer wanneer dit midden in de dialoog gebeurt. Mijn broer is hier enorm goed in en het is dan ook zijn specialiteit om mij te vervelen. Daarom dat ik meestal niet enthousiast reageer wanneer hij tracht een sociale interactie met mij aan te vangen. Maar t'is te warm voor een echte discussie. Moest er nog iets zijn wat je wilt aanvullen/verbeteren, Reserveer dan via pm of karma een datum wanneer je dit verder wilt zetten. groet.

Laatste wat ik nu wil is een discussie op DBB, ik vertrek wel richting gym.. stiekem vind ik LoptR wel een erg interessant persoon (srs).

edit, mijn punt is niet dat hoody behoefte heeft aan een hartelijk gesprek of dergelijk. Gewoon dat het normaal is dat men dingen meldt die eigenlijk iedereen wel weet en je dit niet altijd hoeft te parafraseren.

wat als hoody's post nu eens mijn en arnodsi's dag heeft verpest? dan zijn wij toch ook gerechtigd om die post te parafraseren, gezien hoody ook zo'n nutteloze retoriek mocht gebruiken om zijn klacht over het warme weer te uiten:trollface:

Terug
Naar boven