Haatbaardje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 238
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het eigenlijk echt koud man!!wooow hebben jullie het ook zo ****ing heetzit te twijfelen of ik naar het strand ga, dan word je gewoon levend gebraden
![]()

wooow hebben jullie het ook zo ****ing heetzit te twijfelen of ik naar het strand ga, dan word je gewoon levend gebraden
![]()

Niet zo gemeen doen tegen hoody. Jullie missen de nuance achter zijn post, was meer retorisch bedoeld. snapie? En nou lief doen allemaal, het is voor iedereen warm.

net alsof wij de retoriek niet doorhebben, onze reactie was vanwege de nutteloosheid van deze retoriek.
beetje zoals:
[Link niet meer beschikbaar]

net alsof wij de retoriek niet doorhebben, onze reactie was vanwege de nutteloosheid van deze retoriek.
beetje zoals:
Ooooh nu snap ik het, bedankt!Ok voor de simpele zielen onder jullie:
HOODY ZOU NAAR STRAND GAAN
HOODY BLIJ
HOODY VIND HET BEETJE WARM NU
HOODY KAN NIET NAAR STRAND
HOODY VERDRIETIG![]()
------------------------------------+
= dag verpest
beetje zoals:
, moet je toch niet iedere keer met een doordachte opmerking of een nieuw feitje afkomen? Gaan jullie niet zwemmen ofzo? beetje op dbb zitten nerds
good day![]()
Als je gewoon lekker wat wilt kletsen, waar dit topic voor dient, moet je toch niet iedere keer met een doordachte opmerking of een nieuw feitje afkomen?
Veel conversaties in rl beginnen met zo'n 'onzin'. Mij stoort het meer wanneer dit midden in de dialoog gebeurt. Mijn broer is hier enorm goed in en het is dan ook zijn specialiteit om mij te vervelen. Daarom dat ik meestal niet enthousiast reageer wanneer hij tracht een sociale interactie met mij aan te vangen. Maar t'is te warm voor een echte discussie. Moest er nog iets zijn wat je wilt aanvullen/verbeteren, Reserveer dan via pm of karma een datum wanneer je dit verder wilt zetten. groet.
Als je gewoon lekker wat wilt kletsen, waar dit topic voor dient, moet je toch niet iedere keer met een doordachte opmerking of een nieuw feitje afkomen?
Veel conversaties in rl beginnen met zo'n 'onzin'. Mij stoort het meer wanneer dit midden in de dialoog gebeurt. Mijn broer is hier enorm goed in en het is dan ook zijn specialiteit om mij te vervelen. Daarom dat ik meestal niet enthousiast reageer wanneer hij tracht een sociale interactie met mij aan te vangen. Maar t'is te warm voor een echte discussie. Moest er nog iets zijn wat je wilt aanvullen/verbeteren, Reserveer dan via pm of karma een datum wanneer je dit verder wilt zetten. groet.
edit, mijn punt is niet dat hoody behoefte heeft aan een hartelijk gesprek of dergelijk. Gewoon dat het normaal is dat men dingen meldt die eigenlijk iedereen wel weet en je dit niet altijd hoeft te parafraseren.