AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik zweet op plaatsen waar nog een naam voor gevonden moet worden en jij laat jouw dag verpesten door ene nutteloze reactie op dbb?:D

ot: voelde me de laatste dagen iets scherper/ minder verstrooid/ had een betere concentratie en minder hoofdpijn. Nu vandaag weer redelijke hoofdpijn en zijn mijn cognitieve vermogens nul. die correlatie baart mij zorgen. gelukkig nog 'maar' 11 dagen tot ik de neuroloog weer consulteer.

Net pwo shake genomen om eens ff flink te pompen in t zwembad voor de chickies, want daar doe ik het tenslotte allemaal voor

Plaatje gemaakt over dagelijkse FUUUU, zegt genoeg:

96121.png - 265685

het is ****ing warm 1x in een jaar tijd en ik ben ****ed up door de letro ik haat mijn leve hard

Vanmorgen had ik trouwens een bericht van het moduratur tiem. Dacht dat ik eindelijk gepromoveerd was naar mod. Bleek het mijn eerste waarschuwing te zijn:treuren:

****ing roa, kan geen 30min in zon blijven of ben al rood.

gvd nu even frustratie kwijt.

k*tHOER pfffff 0% vertrouwen is SHIT

is omdat je jezelf veel te serieus neemt, was vroeger ook zo:) (je moet het overigens niet typische-vijftv-film 'i love you'-style zeggen, gewoon half sarcastisch "love you too bro" is al voldoende)

http://www.youtube.com/watch?v=MUO-pWJ0riQ&feature=player_embedded

check deze shit;)
Maw, je broer geeft je een high five, ipv negeren ga je er op in en geeft hem er een overdreven brohug bovenop.

Net dit filmpje bekeken. Leuk geprobeerd maar jij wilt gewoon dat ik "Yes" zeg tegen jou aankomende buttcoïtus request. :trollface:

Laatst bewerkt:
Voor een klein momentje,
net GVD!^#!%# gestoken door een wesp , onder mijn arm :mad:

en ik kan er een behoorlijke allergische reactie op krijgen , gelukkig blijf het uit.. maar ik verga van de pijn :o

Zit hier met lange broek, t shirt, blouse en sloof in 32 graden. Ff 5 kilo wegzweten.

De warmte. F*ck the sun. Mag wel 15 graden koeler worden.

Me buren liggen al de hele dag in de zon buiten. Net kreeften en helemaal verbrand, niet eens mooie tan. Dafuq.

schouderblessure gvd

wat als hoody's post nu eens mijn en arnodsi's dag heeft verpest? dan zijn wij toch ook gerechtigd om die post te parafraseren, gezien hoody ook zo'n nutteloze retoriek mocht gebruiken om zijn klacht over het warme weer te uiten:trollface:

Jij bent weer eens de enige Angelus, arnodsi had me nog een karma bericht gestuurd:kiss: sorry dat ik je dag heb verpest schat:kiss:

dat loptr/angelus weer unbanned is ofzo. Wat een irritante bijdehante kerel is dat zeg.

K*t warmte, 1 uur op het strand gezeten toen had ik het al wel weer gezien

Terug
Naar boven