Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lol, sucks! Ik hoop dat je morgenvroeg niet vroeg moet opstaan om te werken!
(ben dan wel de hele dag een zombie)
Lol, sucks! Ik hoop dat je morgenvroeg niet vroeg moet opstaan om te werken!
Ik snap trouwens echt niet dat mensen zo lang kunnen slapen? Zelfs als ik om 6u KO in mijn bed lig ben ik nog voor de middag wakker(ben dan wel de hele dag een zombie)
Veel succes met slapen!! Dat zou er bij niet meer inzitteb moest ik om 4u wakker wordenMeestal slaap ik ook niet zo lang, maar kan laatste tijd goed lang slapen. lag er zo rond 6 uur in ook.
Morgen om half 7 beginnen dus word weer op tijd te bed straks haha

Veel succes met slapen!! Dat zou er bij niet meer inzitteb moest ik om 4u wakker worden![]()
Wat doe je van werk? Omdat je zo vroeg moet opstaan en verschillende uren hebtKomt wel goed denk ik, normaal had ik ook altijd moeite met in slaap komen maar dit warme weer maakt mij een slaapdier.
van wo op do lag ik er al rond 7-8 uur in, rond 10 uur slapen tot half 9 volgende dag.
Toen tot 19.00 gewerkt op donderdag en thuis gegeten, gedouched meteen mn bed in weer. volgende dag om 03.45 eruit, gewerkt tot 13.00... Thuisgekomen en op de bank liggen slapen tot het avondeten en daarna doorgegaan tot 6 uur weer om vervolgens weer 10 uur te slapen. lol
Wat doe je van werk? Omdat je zo vroeg moet opstaan en verschillende uren hebt
Albert Heijn..
Als ik bijv groente moet doen dan is dat al om half 5 of 5 uur als de vracht er dan al is. Bijvoorbeeld gisteren van 04.30 tot 13.00. En donderdag moest ik van 10.00 tot 19.00.. k*ttijden, maar ook paar keer per week 06.30 - 12.00/13.00 dat is wel een fijne tijd

. Vandaag gaan werken op de markt, kippen braden, als je denkt dat het warm was vandaag dan moet je eens 6 uur voor die spitten gaan staan in dit weer, stelletje bleiters.
Nee het viel eigenlijk wel nog mee, zweten als een malle maar ok voor mijn doen nog. Ben sowieso echt niet aan dit type van weer, veel liever winter ( srs ). Vooral het slapen is echt k*t gewoon.
goos je bent 15 de meesten van je leeftijd weten niet eens het verschil tussen een barbell en een dumbbell dusjaik zag vandaag een mooi meisje alleen toen ik haar over bodybuilding hoorde praten kon ik wel janken.... jammer

+1 ben meer een winterman.... Ben sowieso echt niet aan dit type van weer, veel liever winter ( srs ). Vooral het slapen is echt k*t gewoon.

---------- Post toegevoegd Sun 19 Aug 2012 om 20:58 ----------
[/COLOR]
+1 ben meer een winterman...
Zomer is niks voor dikke mensen![]()
denk dat we meer warmte vasthouden....Ik vraag me soms wel serieus af of ecto's eigenlijk minder last hebben van die warmte? Ik veronderstel dat wij door extra massa ( de meesten hier toch ) gewoon extra warmte creeëren of is dat bullshit?