Ik vraag me soms wel serieus af of ecto's eigenlijk minder last hebben van die warmte? Ik veronderstel dat wij door extra massa ( de meesten hier toch ) gewoon extra warmte creeëren of is dat bullshit?
Ik heb echt totaal geen last van de warmte

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag me soms wel serieus af of ecto's eigenlijk minder last hebben van die warmte? Ik veronderstel dat wij door extra massa ( de meesten hier toch ) gewoon extra warmte creeëren of is dat bullshit?

Zwaardere mensen kunnen toch beter door de koude en slechter tegen de warmte? En bij ecto's is het het tegenovergestelde!Ik vraag me soms wel serieus af of ecto's eigenlijk minder last hebben van die warmte? Ik veronderstel dat wij door extra massa ( de meesten hier toch ) gewoon extra warmte creeëren of is dat bullshit?
heb daar ooit eens iets over gezien op discovery channel oidMijn moeder keek mij raar aan toen ik begon te zweten tijdens het eten

Ik heb het ooit aan mijn dokter gevraagd en die zei dat het normaal is dat je het sneller warmt hebt als je veel sportEn je bent ecto dus je bevestigd mijn theorie?
---------- Post toegevoegd Sun 19 Aug 2012 om 21:07 ----------
@Arnodski , dikke mensen en zwaardere mensen lijken mij in dat opzicht gelijk.
Ofwel moet je supershredded zijn, maar dan heb je er volgens mij nog altijd meer last van dan een ecto.

Dikke last van depressie na decibel...![]()
Zeker nog 1 a 2 dagen last van
5htp en sintjanskruid zitten er al in iemand anders nog suggesties?
Kan maar niet afkoelen hahaha, ****ing irritant dit.
moet echt zo'n airco aanschaffen of zo
Klinkt mss retarded, maar als je een stoel hebt die niet van stof is, doe dan het volgende;
-Kleed je uit
-Maak een washandje nat (eventueel ijsklontjes erin stoppen)
-Ga op je stoel zitten
-Plaats washandje onder je ballen
Je zult merken dat je langzaam afkoelt omdat al je bloed wat in je balvaten stroomt meteen 10graden kouder wordt. Vervolgens komt dat bloed aan bij je hersens en dan is het een halve graad koeler. Iedere keer dat dit proces zich herhaald koel jij een stukje af.
Jow bro, weet jij hoe f*cking ongezond dat is?! Je verdoet je zaad hierdoorKlinkt mss retarded, maar als je een stoel hebt die niet van stof is, doe dan het volgende;
-Kleed je uit
-Maak een washandje nat (eventueel ijsklontjes erin stoppen)
-Ga op je stoel zitten
-Plaats washandje onder je ballen
Je zult merken dat je langzaam afkoelt omdat al je bloed wat in je balvaten stroomt meteen 10graden kouder wordt. Vervolgens komt dat bloed aan bij je hersens en dan is het een halve graad koeler. Iedere keer dat dit proces zich herhaald koel jij een stukje af.
Jow bro, weet jij hoe f*cking ongezond dat is?! Je verdoet je zaad hierdoor
srs
Come on niet zo hyperig doen 
De zee is nog iets anders dan ijsblokjes tegen je ballen houdenDus 30 minuten in de zee zwemmen is ook ongezondCome on niet zo hyperig doen
![]()

ik zie hoody zo al zitten als zn moeder opeens binnen komt.
"amam pls, das voor afkoeling "

Jow bro, weet jij hoe f*cking ongezond dat is?! Je verdoet je zaad hierdoor
srs
ik zie hoody zo al zitten als zn moeder opeens binnen komt.
"amam pls, das voor afkoeling "

Poolzee.De zee is nog iets anders dan ijsblokjes tegen je ballen houden![]()