XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat er een oetlul in de kleedkamer bij de sportschool uit mijn broekzak die in mijn dichtgeritste sporttas zat 105 euro heeft gejat. Ik hoop dat die gast kanker krijgt en een langzame dood sterft.

Zonde van het geld, maar het gevoel bestolen te zijn is 1000x erger. Zeker in een gemoedelijke sportschool waar iedereen elkaar kent en iedereen weet welke tas van mij is.

Het zal wel zo'n spinninghomo geweest zijn. bah.

beveiliging camera's?

Dat er een oetlul in de kleedkamer bij de sportschool uit mijn broekzak die in mijn dichtgeritste sporttas zat 105 euro heeft gejat. Ik hoop dat die gast kanker krijgt en een langzame dood sterft.

Zonde van het geld, maar het gevoel bestolen te zijn is 1000x erger. Zeker in een gemoedelijke sportschool waar iedereen elkaar kent en iedereen weet welke tas van mij is.

Het zal wel zo'n spinninghomo geweest zijn. bah.
****ed up man...

Camera's hangen sowieso niet in kleedkamers...

Jongens heb al 2 maanden last van mn maag maar een week lang is het nu opgeblazen as ****, echt veel lucht erin en ik kan niet boeren brb blij met de kcals die ik haal -_-

Hebben helemaal geen camera's. Eigenaar vond het ook wel ****ed up.

Misschien ook niet heel slim van me en moet maar een kluisje nemen, maar het is gewoon aso.

Paar gasten die nog aan het trainen waren gevraagd of ze geld hadden gevonden (misschien was het uit mijn zak gevallen met omkleden). Niemand had iets gezien en ik moet zeggen dat ik hun ook wel vertrouw.

Ben er echt pislink over. Eerste keer dat ik bestolen ben trouwens. Je gaat echt twijfelen aan mensen zo.

jah is idd klote. 105euro kan je aardig wat dingen kopen.

c467b48a877879f10197ef3d4397e688.gif

Week 1 dat ik out ben van trainen nog 3 te gaan wegens peesontsteking op elleboog.
Voel men intresse zakken in sport ben minder actief , wil meer junkfood eten :(

Zal dringend moeten in grijpen en kijken voor een alternatief om toch in beweging te blijven.

Jeuh.. om 9.45 terug naar de tandarts. Vroeg me gisteravond af wat die pijn was..en dat harde stukje wat ik in mijn tandvlees voelde. Kreeg vanmorgen het antwoord..stukje bot/ tand groeit er uit.. lang leven het trekken van verstandskiezen.. ik hou er een hoop ellende aan over. *metangstenbeventerugnaardetandartszo*:(

Dat ik zo een tentamen volledig ga vernken!:o:D

Niemand die er geen ene reet van snapt en de reader is net chinees, GL students

dacht een leuke 2de handse barbell te hebben gevonden van 200cm ... nu blijkt die bij
levering maar 180 te zijn ... terugsturen maar toch jammer

Jeuh.. om 9.45 terug naar de tandarts. Vroeg me gisteravond af wat die pijn was..en dat harde stukje wat ik in mijn tandvlees voelde. Kreeg vanmorgen het antwoord..stukje bot/ tand groeit er uit.. lang leven het trekken van verstandskiezen.. ik hou er een hoop ellende aan over. *metangstenbeventerugnaardetandartszo*:(
Ja was beter naar een Belgische tandarts gegaan, die doen hun werk tenminste goed :trollface:

Op vlak van gezondheid heb jij het dit jaar niet echt mee he? :(
Sterkte iig! :)

ben naar mijn idee ongelovelijk genaaid net met mijn praktijktoets fysio.

mensen die amper geleerd hebben halen 7's. ik heb vorige week elke dag met een groepje geoefend en ik haal een 5.

en ik weet gewoon serieus dat ik alles beter begreep en kende dan die mensen die niet geoefend hadden.

voel me er echt verrot over

Terug
Naar boven