- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer is dat?
April 2011 geweest volgens mij, rof feestje
Ging paar jaar terug elke 3 weken, tegenwoordig echt nooit meer.....

Ja loudness klapt er hard op![]()
8 dec in maassilo
Ja mijn eerste feest was qlimax 2007 en ga gewoon af en toe. Soms wat meer soms wat minder. Festivals blijven mooiste
puntje voor opgezwolle, bij een van hun laatste optredens geweest in t patronaat in haarlem als 15 jarig pikkie
---------- post toegevoegd thu 22 nov 2012 om 22:45 ----------
nee wordt m niet dan, dit jaar iig niks meer, festivals sowieso altijd top, binnenfeesten beetje op uitgekeken

Klote pre workout supplement! Heb de hele nacht er wakker door gelegen tot half 4 omdat ik elk uur moest pissen van die creatine! misselijk en duizelig grrr Het was maximize intense proefsampletje.
Klote pre workout supplement! Heb de hele nacht er wakker door gelegen tot half 4 omdat ik elk uur moest pissen van die creatine! misselijk en duizelig grrr Het was maximize intense proefsampletje.

Haha ok dat scheelt toch wel weer ff! nemen jullie die shit dan gewoon nog steeds of? of dan in mindere mate? Want bij mij was het een proefzakje weet niet hoeveel daar in zit..