Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hmmmm.... misschien wordt ie om 22:00 opgeheven zodat er niet weer sukkels zijn die er voor tienen in posten?

Zelfde gezeik hier weer. Gisteren avond om 19.00 1 kopje koffie op... Iedere keer weer denk ik van het kan wel zit nog genoeg tijd tussen.
De outcome is weer wakker liggen tot 02.00 uur en dan tussen 02.00 en 08.00 helemaal niet vast kunnen slapen en steeds wakker worden.

Heb er met bijv pre-workout power pills of noxi minder last van, als die crash dan komt is slapen heerlijk

Heb daar gelukkig totaal geen last van, gisteren om 7 uur 3 scheppen neurocore/330mg caffeine, na de training al gapen en dat de rest van de avond, geslapen als n roosje.

Iemand die 2/3 pot neurocore wil hebben? Wat n bende, 20minuten tintelingen en that's it.

Waarom zit er een slotjé op nachtcafe?

DBB nachtcafé vanaf heden automatisch open/gesloten

Nuff said

---------- Post toegevoegd Fri 23 Nov 2012 om 12:20 ----------

Heb daar gelukkig totaal geen last van, gisteren om 7 uur 3 scheppen neurocore/330mg caffeine, na de training al gapen en dat de rest van de avond, geslapen als n roosje.

Iemand die 2/3 pot neurocore wil hebben? Wat n bende, 20minuten tintelingen en that's it.

Nee, dank je. Ik heb het niet zo pre-workouts meer. Crack was fantastisch, daarna nooit weer iets gehad dat de eerste keer crack heeft geëvenaard. :( Met Noxipro en overige producten werd ik eigenlijk alleen maar lam en beroerd.

Niemand? Dan fl**ker ik m zo weg :p

Wie weet een goede youtube download converter zodat ik online tracks van youtube kan downloaden ik kan er geen vinden will give karma!!

Post please <3?

Iemand een goeie torrent van assassin's creed III? Ik vind er maar geen goede :(

Enkelband afgescheurd met potje zaalvoetbal.. Net 2 maand hersteld van een knie blessuren waar ik 9 maanden mee heb gelopen door een ongeluk. Nu weer minimaal 4 weken geen benen trainen..

Terug
Naar boven