MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Enkelband afgescheurd met potje zaalvoetbal.. Net 2 maand hersteld van een knie blessuren waar ik 9 maanden mee heb gelopen door een ongeluk. Nu weer minimaal 4 weken geen benen trainen..

Sucks man, loop ook al 1.5 jaar met knieblessure.

iemand hier die malanotine neemt? Werd je er duizelig van nadat je wakker werd?

227km rijden om psv te zien met 3 maten en dan spelen ze zo;p gelukkig hadden we half kistje bier pp mee:p

Had je kunnen verwachten, d*ck geeft geen shit om Europa. Kampioen eredivisie en volgend jaar meedoen met CL.

Gewoon eredivisiewedstrijden bezoeken, het liefste thuis. 95% dat ze winnen.

altijd k*t als er wordt aangebeld als je een boner hebt, in joggingsbroek:(

Heb altijd dat ik zit te trekken.. en dan komt er iemand aan de deur.

altijd k*t als er wordt aangebeld als je een boner hebt, in joggingsbroek:(
Of als je aan het fappen bent en iemand belt je op terwijl je gsm naast je ligt :(

OT: ik moet morgen weeral onverwacht werken 's morgens :(
7u opstaan, 8u benen trainen, 10-18u werken :(

Het is morgen een wijndegustatie. Ik hoop dat ik de wijn mag uitschenken. 2 jaar geleden moest ik helpen op een receptie en meer dan de helft was dronken door mij :roflol: Ik verveelde mij en bleef maar inschenken bij iedereen :o

Wie weet een goede youtube download converter zodat ik online tracks van youtube kan downloaden ik kan er geen vinden will give karma!!

[Link niet meer beschikbaar]

Stel falers. :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 23 Nov 2012 om 23:21 ----------

Z'n pielemuisje kwam tussen z'n boxer door omdat hij een boxer aan had met knoopjes ofzo.

En toen pijpte z'n fysiotherapeute hem en at Hoody z'n eigen zaad voor protein.

Nee, zn gulp stond op in bij zijn van z'n moeder.. :D

Die verdwaalde bal was met z'n fysio haha :D

Wow...:o

Al een uur op t werk, geen k*t te doen

Ma die weer eens loopt te zuren over zinloze dingen. Zegt ze: je mag me wel eens anders benaderen.

Dus ik: Ik benader jou niet, jij benaderd mij, als je gewoon weg blijft krijg je ook geen grote bek als je voor de 12e x over het zelfde begint.

Ze keek echt met een bedenkelijke blik en liep toen weg :roflol:

Ma die weer eens loopt te zuren over zinloze dingen. Zegt ze: je mag me wel eens anders benaderen.

Dus ik: Ik benader jou niet, jij benaderd mij, als je gewoon weg blijft krijg je ook geen grote bek als je voor de 12e x over het zelfde begint.

Ze keek echt met een bedenkelijke blik en liep toen weg :roflol:

ik hoop ook nog een aantal jaar thuis te wonen, benieuwd hoelang ik het uithou :D

ik hoop ook nog een aantal jaar thuis te wonen, benieuwd hoelang ik het uithou :D

Ik ben er inmiddels aardig aan gewend dat mijn ma regelmatig ruzie maakt om ruzie te maken of loopt te zeuren om te zeuren. Gaat gewoon nergens over, net begon ze te zeuren dat pa en ik het bureautje naar beneden moeten tillen want dat moest dit weekeinde gebeuren. Gister waren pa en ma weg en nu is pa met buurman en hond lopen dus hoe wilt ze in godsnaam dat ik dat ding naar beneden krijg :o

Had eigenlijk gewoon t ding van de trap af moeten fl*kkeren alleen hij is van mijn zusje..

Snap ook niet dat het naar beneden moet want mijn zusje heeft nog niet eens gezegd dat ze uberhaupt dat bureautje naar haar kamer wilt hebben.

wat een k*tleven heb je ook he xyzyxy

Waarom wordt het schaatsen niet meer live uitgezonden door NOS? Alleen maar samenvattingen.

Of is daar ook al een digitale zender voor?

:(

Ik ben een contactlens kwijt, en ik heb geen nieuwe meer. :fuu:

500g gemarineerde kip was in de aanbieding dus had mijn pa dat laten halen..

250 gram kip en 250 gram saus :roflol:

Terug
Naar boven