500g gemarineerde kip was in de aanbieding dus had mijn pa dat laten halen..
250 gram kip en 250 gram saus![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
500g gemarineerde kip was in de aanbieding dus had mijn pa dat laten halen..
250 gram kip en 250 gram saus![]()

Weet je wat t ergste is..
Mijn pa was vergeten waardebon af te geven dus niet eens korting gekregen![]()

Waarom wordt het schaatsen niet meer live uitgezonden door NOS? Alleen maar samenvattingen.
Of is daar ook al een digitale zender voor?
![]()
zat nog maar 1ml in me vial :@ ( ja dom dat ik even geen 2e bij de hand had) lekker schommelingen straks ( normaal 2ml test en nu 1ml) naja vanaf volgende week maar 3 weken 3ml en dan kijken of er nog vooruitgang in zit anders begin ik week 10 me nakuur
je bent toch rijk? ga je toch niet zitten k*tten met kortingsbonnen, neertellen die flappen!
edit;
als je een beetje buff was geweest had je dat bureautje gewoon zo naar beneden getild![]()
. We maken nooit gebruik van die dingen, een enkele keer als iets in de aanbieding is bij de appie ofzo.Ik kan dat ding makkelijk optillen alleen wij hebben helaas niet zo'n trap die recht naar beneden loopt.
En dat was ook de reden waarom mijn pa niet wist dat hij dat in moest leveren. We maken nooit gebruik van die dingen, een enkele keer als iets in de aanbieding is bij de appie ofzo.
zat nog maar 1ml in me vial :@ ( ja dom dat ik even geen 2e bij de hand had) lekker schommelingen straks ( normaal 2ml test en nu 1ml) naja vanaf volgende week maar 3 weken 3ml en dan kijken of er nog vooruitgang in zit anders begin ik week 10 me nakuur

Ik ging normaal voor iemand zijn verjaardag ergens feesten, blijkt dit niet door te gaan. Willen ze opeens naar een of ander lokaal k*t kinder feestje gaan
(fuif van een of andere jeugdvereniging, loopt daar vol met 14-15 jarige ecto's)
Paar snolletjes van 15 meenemen is niks ernstigs aan tochIk ging normaal voor iemand zijn verjaardag ergens feesten, blijkt dit niet door te gaan. Willen ze opeens naar een of ander lokaal k*t kinder feestje gaan
(fuif van een of andere jeugdvereniging, loopt daar vol met 14-15 jarige ecto's)

Iemand waar ik vroeger mee in de klas zat vroeg dat, ik ken zijn vrienden niet (wrs mong*len die maat kennende) dus dan ga ik daar echt geen geld in steken.

Iemand waar ik vroeger mee in de klas zat vroeg dat, ik ken zijn vrienden niet (wrs mong*len die maat kennende) dus dan ga ik daar echt geen geld in steken.
Eerste 4/13 nummers van nieuwe Steen album zuigen hard![]()